Ga naar inhoud


Formule 1 in 2023


Sprietje

Aanbevolen berichten

Sprietje, je moet het kijken naar illegale criminele sites als Hesgoal niet altijd zo bagatteliseren.
Sites als Hesgoal verdienen geld via reklame op hun site en bieden intellectueel (gestolen) eigendom van anderen aan. Het zijn niets anders dan helers.
Jij hebt het in het verleden iedere keer weer goed gepraat. Dat het noemen van deze site op sat4all werd gedoogd heeft mij altijd verbaasd.
Wil je Formule1 kijken in een bepaalde regio waar het achter een betaal constructie zit, dan betaal je er gewoon voor en ga niet zitten hannesen met VPN´s want die kosten ook geld en dit is ook niet de bedoeling van de betreffende aanbieder.
Ben je in staat om het spil-over signaal van MBC Action te ontvangen, dan is daar niets tegen in te brengen en neem er je voordeel mee.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste IJzerbout

 

Je weet dat MBC-Action tot de Spaans-Franse grens met een schotel van 60cm te ontvangen is op de West Africa beam van de Badr 26e . Dat is dus helemaal legaal.
Op Hesgoal heb ik nog nooit 1 seconde reclame gehad dus daar kunnen ze het niet mee verdienen. Dat komt misschien door mijn Ad-blocker.
VPN zit standaard in mijn Norton abonnement, zie https://nl.safetydetectives.com/best-antivirus/windows/

Ik heb daar niet eens speciaal voor gekozen want ik heb al jaren Norton en VPN is pas sinds enige tijd standaard in dat abonnement erbij gekomen. Ik betaal voor VPN dus niets extra.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ben je in staat om het spil-over signaal van MBC Action te ontvangen, dan is daar niets tegen in te brengen en neem er je voordeel mee.

Ik moet mijn schotel meer vrij zicht geven om een goed signaal van de spil-over in Nederland te krijgen. 😄

Of graag de FEC naar 3/4. 🤪

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, D.Quijote zei:

Wat nu Sprietje ?

 

 

Screenshot_20221211-161255_Chrome.jpg

Het is nu HSIgoal geworden. 😄

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En dan graag in UHD!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Sprietje zei:

Beste IJzerbout

 

Je weet dat MBC-Action tot de Spaans-Franse grens met een schotel van 60cm te ontvangen is op de West Africa beam van de Badr 26e . Dat is dus helemaal legaal.
Op Hesgoal heb ik nog nooit 1 seconde reclame gehad dus daar kunnen ze het niet mee verdienen. Dat komt misschien door mijn Ad-blocker.
VPN zit standaard in mijn Norton abonnement, zie https://nl.safetydetectives.com/best-antivirus/windows/

Ik heb daar niet eens speciaal voor gekozen want ik heb al jaren Norton en VPN is pas sinds enige tijd standaard in dat abonnement erbij gekomen. Ik betaal voor VPN dus niets extra.

 

 

Juist vanwege het vertoeven op vage websites als hesgoal heb je een Norton Virus Scanner hard nodig.
Of daar nu een VPN mee aangeboden wordt of niet, is niet relevant. Voor dat Norton moet je ook betalen.
Ik heb helemaal geen virusscanner op mijn PC. Windows Defender is zeer effectief, goed en in Windows 10/11 ingebouwd.
Adblockers gebruik ik al helemaal niet.
Al dat geneuzel maakt je PC langzaam en neemt resourcen weg.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

RTL Duitsland zendt niet meer de 4 Free TV Formule 1 wedstrijden uit in dit seizoen.
Sky moet volgens hun contract met de F1 deze 4 wedstrijden via Free TV ergens anders uitbesteden.

Tot nu toe is er van de Free TV aanbieders geen interesse.
Zelfs de ARD en het ZDF zijn niet geinteresseerd. Deze zenders zeggen zelfs dat wedstrijden met verbrandingsmotoren niet meer van deze tijd zijn en ik kan ze daar alleen maar gelijk in geven.
Ik heb dan ook als maar minder interesse aan dit circus dat beweerd "groen" te willen of gaan zijn maar dat is voor mij een lachnummer.
Verbrandingsmotoren zijn niet meer de toekomst. Er mee doorgaan demonstreert de inkomsten-geilheid van de F1 verantwoordelijken.

 

Bron: DigitalMAGAZIN

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn op dit moment nog 3% van de beschikbare kaarten voor de F1 in Zandvoort te koop.

 

Goedkoopste kaartje, slechts € 508,00 per persoon.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Zelfs de ARD en het ZDF zijn niet geinteresseerd. Deze zenders zeggen zelfs dat wedstrijden met verbrandingsmotoren niet meer van deze tijd zijn en ik kan ze daar alleen maar gelijk in geven.

 

+1

ook met je privéjet naar de circuits vliegen is ook al "zo'n dingetje"

👍

aangepast door Tonskidutch
blauw

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...