Ga naar inhoud


Russische functionaris stelt dat westerse commerciële satellieten 'legitieme' doelen kunnen worden


Sprietje

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

Turkije, Oekraïne en de Verenigde Naties moeten juist vandaag ballen laten zien betreffende de verdediging van het graantransport en begeleiding/bescherming van die schepen.

Turkije heeft verborgen agenda's en de VN is tandeloos geworden. Oekraïne laat genoeg ballen zien, maar heeft de handen al vol aan de veroorzaker van al deze ellende en zijn ook in dit geval helaas de Sjaak.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


De VN zijn een stelletje dames en heren die voor een goed salaris wat vergaderen en het 1 en ander verklaren of veroordelen.

Door het Veto recht van enkele landen komt er eigenlijk nooit iets van hun uitspraken terecht.

De Russen hebben zo een recht en die houden dus simpelweg alles tegen in dit geval.

Veto recht afschaffen zou het beste zijn, maar dat zal nooit gebeuren helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee want veto recht ontnemen zal gegarandeerd een veto opleveren van 1 van de landen met veto recht ;)

 

De kunst is dus om vriendjes te worden en te blijven met landen met een veto recht dan kun je ten alle tijden je gang gaan.

 

Zelfs als je een land bent met veto recht en je doet foute dingen dan kun je zelf veto-en.... dus we zijn het niet eens hier en daar mee...

Jammer dan ik heb veto recht en ik veto dus zoek het verder lekker uit. Ik mag dus doen en laten wat ik wil.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-10-2022 om 16:57, Sprietje zei:

Russische functionaris stelt dat westerse commerciële satellieten 'legitieme' doelen kunnen worden.
Dit is te lezen in Satnews: https://news-satnews-com.translate.goog/2022/10/27/russian-official-states-western-commercial-satellites-could-become-legitimate-targets/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=nl&_x_tr_pto=sc

 

 

Ik denk toch echt dat de Vladimir´s er te stom voor zijn om een satelliet uit de ruimte te pleuren.

Als ze nu al hun drone´s uit dat vage Iran moeten kopen die met bromfietsmotortjes aangedreven worden en op hun doel af ratteren, dan zie ik die k*t-Russen nog lang geen satellieten naar beneden halen.

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Drs. IJzerbout said:

nog lang geen satellieten naar beneden halen.

 

Je hebt dit nieuws niet meegekregen? Russian anti-satellite missile test: US 'won't tolerate' 'reckless and dangerous act' - CNNPolitics

De techniek om het te doen hebben ze alleen het ontbreekt ze momenteel aan de benodigde ingrediënten door alle sancties om het te blijven doen.

Misschien hebben ze nog wel een paar van die anti sat raketten proto types half af ergens liggen.

Laten we hopen van niet want wie weet knallen ze een sat uit de astra 19.2 vloot naar een voortijdig einde want ze willen natuurlijk iets pakken wat maximaal effect politiek effect heeft op burgers.

Zie ook energie en voedsel als wapen inzetten. Pure afpersing want op moment dat je ook maar iets onaardigs terug doet dan volgen er represailles.

Terreur, onderdrukking en misleiding dat is de basis van hun macht. Bah snap niet dat zulke lieden met zichzelf kunnen leven.

Bouw wat op ipv in je onmacht en frustratie dood en verderf te zaaien.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
30 minuten geleden, theparasol zei:

Laten we hopen van niet want wie weet knallen ze een sat uit de astra 19.2 vloot naar een voortijdig einde want ze willen natuurlijk iets pakken wat maximaal effect politiek effect heeft op burgers.

Ik denk, dat wanneer je een satelliet op 19,2 Graden oost aan stukken schiet, het niet heel veel tijd nodig heeft voordat de brokstukken de andere satellieten op die positie treffen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, ceesv said:

voordat de brokstukken de andere satellieten op die positie treffen.

De vraag is hoe we dan gepast gaan reageren op dergelijke daden: hoe lang kun je nog doorgaan met alleen economische sancties opleggen. 

Waarmee raak je als agressor gevoelige snaren bij onvriendelijke landen. Is het de goedkope energie verslaving van de landen in het "westen" of de hongerdood van de derde wereld landen waarmee je de migratie aanjaagt en waardoor goed functionerende samenlevingen tijdelijk totaal ontwricht raken.

Of koop je een partijtje wapens van reeds uitgekotste landen onder motto de vijanden van mijn vijanden zijn mijn vrienden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, ceesv zei:

Ik denk, dat wanneer je een satelliet op 19,2 Graden oost aan stukken schiet, het niet heel veel tijd nodig heeft voordat de brokstukken de andere satellieten op die positie treffen.

Shit, dan ben ik de Duitse zenders kwijt. Maar gelukkig zijn er nog andere sats.

Maar ik denk niet dat de Ruskies daar tijd en geld in stoppen want internet saboteren en wan-info verspreiden is veel lucratiever zoals je bij Sherry Bidet kunt zien.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, theparasol zei:

Helaas zo lang ze nog een dik belegde boterham verdienen met aandacht vragen voor hun wanen en rellen blijft het gewoon doorgaan.

 

Thierry Baudet koopt riante woning in Amsterdam-Zuid voor € 1.440.000 | Story

 

Rattenvanger van Hamelen zijn is altijd lucratief geweest.

En deze persoon heeft de reptielen er ook nog bijgenomen.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer dan de helft van de observatie van satellieten en de resterende brokstukken, waar bijvoorbeeld het ruimtestation ISS telkens voor moet uitwijken, is in handen van democratische samenwerkingsverbanden.

Als we die gegevens die er verzameld zijn/worden en online doorgegeven worden aan alle naties met life satellieten in de ruimte even uitzetten (knopje off) botsen en storten heel veel satellieten neer.

Dat is een strategische imperfectie die dan onmiddellijk zou kunnen worden gebruikt tegen de idioot in het kremlin.

 

  • Haha 1

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe slechter het Kremlin er in deze oorlog voorstaat, hoe roekelozer men wordt.

Hebben we de vorige eeuw ook gezien bij die Duitse gek.

Aan het eind wordt alles en iedereen ingezet om blind om zich heen te slaan. ("Wollt ihr den totalen Krieg.... .")

Jan-en-alleman wordt op pad gestuurd richting kanonnen. Leeftijd maakt niet uit, training en gebrek aan materiaal evenmin.

Het is vol gas naar de afgrond. Uit pure onmacht. 

  • Like 3

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...