Ga naar inhoud


Veilig wachtwoord gebruik


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder
2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

REPELSTEELTJEZUIGTVETTEKOEMESTenHEELVEELSTREELTEPELTJES

 

is dat wat als wachtwoord? 😁

 

Humorgehalte 100%

Veiligheid een zesje.... Het is best practice geen woorden te gebruiken in wachtwoorden.

  • Bedankt 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Dan staat op je tablet (android?) ofwel een tool die steeds je cookies en internet geschiedenis wist, of je hebt dat zelf zo ingesteld in de instellingen van de browser.

 

Sinds kort staat inderdaad de melding bij inloggen vanaf een nieuwe apparaat aan en dat werkt op zich prima. Dat jij die meermaals voor hetzelfde apparaat ontvangt, ligt aan bovenstaande situatie.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Michel zei:

Sinds kort staat inderdaad de melding bij inloggen vanaf een nieuwe apparaat aan en dat werkt op zich prima. Dat jij die meermaals voor hetzelfde apparaat ontvangt, ligt aan bovenstaande situatie.

Ja, die melding krijg ik als ik toevallig vpn aan heb staan.

Ik heb een uniek wachtwoord voor het sat4all-forum dat volgens de tabel 2 miljoen jaar veilig is. Dat vind ik meer dan voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je kunt dat zelf uitzetten, maar ik raad aan dat niet te doen en de oorzaak weg te nemen. Die optie is er namelijk om je bewust te maken van eventueel misbruik van je account.

 

image.png

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Tonskidutch zei:

REPELSTEELTJEZUIGTVETTEKOEMESTenHEELVEELSTREELTEPELTJES

 

is dat wat als wachtwoord? 😁


Het wachtwoord dat je niet hoeft te onthouden is 'incorrect'.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me evident dat men ook niet uitlegt aan hackers hoe jij zelf het wachtwoord samenstelt.

Ook niet welk wachtwoord manager je gebruikt.

 

Dat er sinds kort ( een paar weken) ook e-mails van sat4all over mijn activiteiten met verschillende toestellen komen vind ik minder @Michel

 

terugmeldingen op een account helpen niet

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nee, de forumsoftware heeft zelf maatregelen tegen ongeldige inlogpogingen, dan zou fail2ban dubbelop zijn.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Die zijn normaal....misschien moet je even naar de instellingen van de wachtwoord generator van de wachtwoordmanager kijken.

 

Met beargumenteerde feedback kunnen we iets, maar als de forum software dit een veilig wachtwoord vind, zit het probleem echt aan jouw kant: Asq1anz2saAq

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Speciaal leesteken gebruikt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Zojuist, ceesv zei:

Speciaal leesteken gebruikt?

Dat hoeft dus niet eens. Cijfers, kleine, grote letters met een minimale lengte is voldoende.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...