Ga naar inhoud


Opmerkelijke ledlampen


Sprietje

Aanbevolen berichten

En kijk ook even naar de stroom bij de Philips van 30mA dan haal je daar de 2,3W al helemaal niet.

Dus er zijn wat zaken die niet gemeld worden of metingen die andere resultaten geven.

Zal wel zoiets zijn als een auto die in de folder 1 op 23 rijdt maar in de praktijk de 1 op 15 nog niet haalt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Voor de energie opwekkers zijn verbruikers met zo een groot blindstroom component een horror scenario.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Men zal eerder, net als in het bedrijfsleven verbruiksmeters plaatsen welke ook het blindvermogen meten en doorbereken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn nieuwste aanwinst, ook een led lamp.

20230203_173701.jpg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Men zal eerder, net als in het bedrijfsleven verbruiksmeters plaatsen welke ook het blindvermogen meten en doorbereken.

Wordt blindstroom in rekening gebracht?
Blindstroom zorgt voor netvervuiling, iets waar we als gebruiker in principe niets mee te maken hebben, maar het is voor energieleveranciers al geruime tijd een probleem. Ouderwetse energiemeters (met een draaiende schijf) kunnen namelijk geen blindstroom meten. Dat betekend simpelweg dat led lampen met een lage Power Factor niets meer kosten dan led lampen met een hoge Power Factor terwijl de lampen met een lage Power Factor wel meer stroom gebruiken dan in rekening wordt gebracht.

Bij nieuwe energiemeters (de slimme meter) is dit probleem voor energieleveranciers opgelost. Slimme meters meten ook de blindstroom en dat maakt het kiezen van een led lamp met een hoge Power Factor aanzienlijk interessanter. Bij dergelijke energiemeters betaalt u dus voor zowel het werkelijk vermogen als het schijnbaarvermogen!niewe energiemeters (de slimme meter) is dit probleem voor energieleveranciers opgelost. Slimme meters meten ook d

zie: https://www.koivrienden.com/phpBB/viewtopic.php?t=22475


Dus toch maar4 condensators plaatsen.
 

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

Mijn nieuwste aanwinst, ook een led lamp.

waarom deze en niet de P7R?

De P7R is net 1 cm langer en 20 gram zwaarder, ook op accu maar in de hoge stand geeft hij maar liefst 1000lm en is een stuk goedkoper met nog geen 70 euro

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed, al met al heb ik dus 1,7 euro voor een jaar,  gedeeld door 3 want hij hield het maar 4 maand uit, oftewel 60 cent bespaard door een nog prima lamp van 50 gulden en 40 jaar oud te vervangen door een nieuw aan te schaffen Led van 20 euro.

Soms/vaak kan ik beter mijn gevoel/verstand volgen dan luisteren naar vrouwlief die wilde bezuinigen...

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden, gerrit B zei:

waarom deze en niet de P7R?

Leverbaarheid?

Brandduur!

Gezamenlijke inkoop met extra korting!

 

Deze geeft ook een berg licht, voldoet voor de toepassing!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Levertijd 1 a 2 dagen

 

Art.-Nr.: A697362
Gewicht: 202 g
Herstellerfarbe: Schwarz
Leuchtmittel-Typ: LED
Material: Aluminium
Produkt-Art: Taschenlampe
Stromversorgung: akkubetrieben
Leuchtweite (High): 210 m
Leuchtweite (Low): 15 m
Technologie: Li-Ion
Leuchtweite (Medium): 130 m
Leuchtdauer (max.): 90 h
Leuchtdauer (High): 2 h
Durchmesser (Einbau/Gesamt): 27 mm
Leuchtdauer (Low): 90 h
Leuchtdauer (Medium): 4 h
Länge (Tiefe): 165 mm
Lichtstrom (High): 1000 lm
Lichtstrom (Low): 15 lm
Anzahl Leuchtmittel: 1
Lichtstrom (Medium): 440 lm
Schutzart: IP68
Kategorie: Taschenlampe
Wasserdicht: Ja
Hersteller-Nr.: 502181
EAN: 4058205020510
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Beschreibung

Die P7R Core im eleganten und leichten Gehäuse beeindruckt mit außergewöhnlicher Leucht-Power und zukunftsweisenden Technologien. Dank Smart Light Technology sind alle Lichtfunktionen personalisierbar und können in beliebiger Reihenfolge abgerufen werden. Die Taschenlampe wird von einem leistungsstarken 21700-Akku betrieben, der unkompliziert durch Öffnen der Endkappe gewechselt werden kann. Mit dem extremen Schutz gegen Wasser und Staub übersteht die P7R Core sogar dauerhaftes Untertauchen. Selbst unser Advanced Focus System funktioniert bei bis zu einem Meter Wassertiefe. Das macht die P7R Core endgültig zur idealen Taschenlampe für wirklich jede Gelegenheit.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...