Ga naar inhoud


Sinds vandaag vervelende reclame balk op sat4all


Penthe

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag ziet ik ineens een balk beneden met reclame dat een stuk van het scherm van sat4all weg neemt, deze balk gaat niet vanzelf weg.

 

Untitled.thumb.jpg.90378f08f0aefc2264a3494a51930424.jpg

 

Ik moet dan eerst op het pijltje links beneden drukken om het weg te halen.

 

Untitled1.thumb.jpg.33166147ff26f9fdd2a6595cf176b913.jpg

 

Na op het pijltje geklikt te hebben verdwijnd de reclame maar pijltje blijft bestaan.

 

Untitled2.thumb.jpg.bdc53cd142b0c149650c09a0ddb84699.jpg

 

Is er wat veranderd op sat4all?

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Zie: Steun ons - Sat4all - Alles over Satelliet TV, Ziggo en Telenet!

 

Of anders mag jij de sponsoren wel zoeken. Ik kan ze niet vinden. ;)

23 minuten geleden, Penthe zei:

Nee met Firefox krijg ik het ook te zien.

 

 

Er is aan onze kant NIETS veranderd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad de irritante balk is er niet meer, het pijltje beneden is ook weg. Het waren Google ads trouwens.

 

Ik doe uit support mijn adblock hier niet aanzetten en de reclames die ik hier normaal gezien tegenkom zitten mij ook niet in de weg maar die balk was echt irritant, wegklikken maar zodra je iets aanklikte op het forum kwam die balk ook gelijk weer terug.

 

Nah ja probleem uit zichzelf opgelost?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het programma "adblock" doet wonderen........ ik heb geen last van reclame troep.  Voor een aantal sites die ik wilde steunen deed ik het niet (oa deze), maar het loopt de spuigaten uit, en vertraagt de boel....   helaas, nu standaard aan.

 

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het vermoeden, weet dat niet zeker totdat Sprietje het bevestigd maar ik denk dat we buiten Nederland hier last van hebben gehad. Als Sprietje zich momenteel in Nederland bevind wordt dat iets duidelijker. Het probleem was er eerder op deze dag en is er nu niet meer dus er zullen zat gebruikers zijn die dit niet hebben mogen aanschouwen als deze op later tijdstip sat4all bezochten. Het was een Google ad en dit forum gebruikt Google ads.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds ik in Italië woon krijg ik Italiaanse reclame. Het scrolt gelukkig (nog) niet mee. Helemaal onderaan de pagina staat ook weer reclame. Ach ja, reclame, je wordt er overal mee doodgegooid. Ik heb mijn onderbewustzijn getraind om er om heen te kijken. Dat lukt wel aardig naar mijn idee.

 

Indien het voor de eigenaar van deze site geen extra inkomsten genereert, wie verdient er dan wat aan?

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2023 om 20:13, kwetal zei:

Indien het voor de eigenaar van deze site geen extra inkomsten genereert, wie verdient er dan wat aan?

 

We moeten niet vergeten dat @Michel niet alleen eigenaar is van deze site maar ook van een andere site die op dezelfde server draait.

Je moet wel heel naïef zijn om te veronderstellen dat die uit de kluiten gewassen hardware alleen voor sat4all bedoeld is.

Toch knap van de heren om de bezoekers van deze site daar voor te laten opdraaien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Wat een ongelofelijk misselijke reactie!

 

Dat ik op eigen kosten 3x per jaar naar Amsterdam moet, er op eigen kosten 4 nieuwe harde schijven en een geheugenuitbreiding in gezet heb, op eigen kosten minimaal 100 beheeruren per jaar in die server steek telt zeker niet? Nog maar niet te spreken over de beheeruren die in sat4all zelf gaan.

 

Inderdaad heel 'geniepig'  van mij om een heel klein hobby-websiteje van mij op dezelfde server te draaien. Hoe durf ik daar de leden voor op te laten draaien. Ik ga mij nu enorm in een hoekje staan schamen.

  • Like 1
  • Bedankt 2

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...