Ga naar inhoud


Eleven Sports wordt DAZN


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

Eleven sports veranderd van naam en wordt DAZN, 

of dit iets aan het aanbod bij tv Vlaanderen zal veranderen is nog de vraag, op hun site maken ze er al info over dat het 17 juli veranderd.

https://welkom.elevensports.be/dazn/welcome

Binnenkort zullen we meer horen van tv Vlaanderen, of weer te laat 😉

 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad en de Eleven-sports app wordt vervangen door de DAZN-app en de abonnementen worden ongeveer 2,00 Euro de maand duurder omdat je ook het aanbod van DAZN bijkomend kunt bekijken dat grosso modo bestaat uit een gans aantal bokswedstrijden, gevechtssport en Red Bull Tv.

 

Of dat allemaal een verbetering is voor de zuivere voetbalkijker is natuurlijk een andere vraag, want je betaalt meer voor sporten die je niet noodzakelijk wil zien.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang blijft deze voetbal aanbieder nog bestaan voor dat de rechten weer naar een andere concurrent gaan 😁

In België worden alle uitbaters zoals cafe's gecontroleerd of zij uitzendrechten betalen voor Eleven Sports te tonen aan alle klanten. Kan oplopen tot 2000 euro per jaar abonnementsgeld (!)

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wees maar voorbereid op verdere prijsstijgingen:

 

Uit een mail die ik vandaag van bij eleven ontving:

 

Aan het einde van je verlengde gratis proefperiode ontvang je een tweede voucher voor een exclusieve promotie. Deze is exclusief voor onze klanten en geeft je toegang tot een DAZN Total abonnement, op basis van een jaarcontract aan € 16,99 per maand in plaats van € 28,99.  
Als je momenteel geniet van ons All Access + Play Sports-pakket ontvang je een voucher met een promotie waarmee je toegang krijgt tot het DAZN Total + Play Sports abonnement aan € 21,99 per maand in plaats van € 33,99. Dit abonnement vervangt automatisch je huidige abonnementen.  

 

Aan 28,99 en 33,99 Euro per maand zal het toch niet meer met mij zijn ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-7-2023 om 22:17, RogerDR zei:

Nu is er een mogelijkheid om enkel Belgisch voetbal te zien. Je kan ook kiezen om de buitenlandse wedstrijden te zien maar dat kost meer. Bij DAZN zie ik die keuze niet meer staan.

 

 

 

 

 

Is er nog mogelijkheid om een dag pas te nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus in België wordt de Viaplay-zotheid door DAZN gedaan? Nochtans met voetbal en (nog?) niet met Formule 1, maar komt op hetzelfde neer.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Duitsland begon DAZN met €14,99 all-in (inkl. Bundesliga spelen waarvoor zij rechten hebben).  Sinds dit jaar betaal je €39,99 !

Ik vermoed dat je in België hetzelfde zal overkomen.

 

Ben je Darts fan, dan kom je met €9,99 per maand weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En in Italië is dat ook het geval geweest, zodanig dat het er inderdaad op dat vlak niet goed uit ziet.

 

Ik kan mij wel niet inbeelden dat men aan die tarieven in België een groot publiek gaat houden.


Zolang je onder de 20,00 Euro per maand blijft, ga je klanten vinden, éénmaal daarboven gaat het vlug gedaan zijn, zoals Viaplay ondertussen mocht ondervinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...