Ga naar inhoud


Eleven Sport pro league kanalen bij tv vlaanderen


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Mimisiku zei:

Daarentegen zouden er op korte termijn ook nog Eleven Sports Pro kanalen in HD op de sat aangeboden worden...

Bron ?

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat heb ik uit hun mail begrepen die ik vrijdag ontving van TV Vlaanderen.. Weet natuurlijk niet of ze daar de IPTV kanalen bedoelen (die er inmiddels al zijn).

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Mimisiku zei:

Dat heb ik uit hun mail begrepen die ik vrijdag ontving van TV Vlaanderen.. Weet natuurlijk niet of ze daar de IPTV kanalen bedoelen (die er inmiddels al zijn).

En blijkbaar waren tijdens weekend heel wat problemen met  IPTV van Eleven, inlog en uitval problemen en sommige tv's bleken niet overweg te kunnen  om de app te openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn al die telenet-fans die "plots" beseften dat ze hunne voetbal niet konden zien via hun 'uitstekende' provider.

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze mogen bij mij komen zien. Ik ben omkoopbaar met broodjes bal (goede) en Leonidas pralines...

  • Haha 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel bij mij thuis :) 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Mimisiku zei:

Dat heb ik uit hun mail begrepen die ik vrijdag ontving van TV Vlaanderen.. Weet natuurlijk niet of ze daar de IPTV kanalen bedoelen (die er inmiddels al zijn).

Probleem is dat TVV mpeg4 verwart met HD.

Ze beweren dat ze alle Vlaamse zenders in HD doorgeven, zowel via sat als via de app.

Alleen voor Eleven (oude kanalen) HD via app en niet via sat.

Had hen voorgesteld ook via app de niet-HD Vlaamse zenders in HD door te geven.

Was volgens de helpdesk niet nodig. Ik was hun enige klant die nog Vlaamse zenders in SD doorkreeg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook mogelijk om een reader te maken waarbij je 1818 omzet naar 0100 maar het mappen werkt waarschijnlijk maar tijdelijk. Zodra ze de ECMs aanpassen krijgt de kaart opdracht om niet meer op caid 0100 te reageren.

 

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren eens geprobeerd maar kreeg de kaart niet in Nagra mode (ik dacht misschien werken de HD+ CAK7 keys, ik geloof er niet  echt in maar ik dacht het is een poging waard), maar lukte niet, ondanks detect_tunneled_seca = 0 en nagra_read = 2 las hij de kaart in als Seca...

Denk ergens is het misschien hardcoded in Oscam of zo geen idee.

 

EDIT met de mapping werkt het hier nu ook!

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Clemens-vuplus zei:

Ik heb gisteren eens geprobeerd maar kreeg de kaart niet in Nagra mode (ik dacht misschien werken de HD+ CAK7 keys, ik geloof er niet  echt in maar ik dacht het is een poging waard), maar lukte niet, ondanks detect_tunneled_seca = 0 en nagra_read = 2 las hij de kaart in als Seca...

Denk ergens is het misschien hardcoded in Oscam of zo geen idee.

 

Dat zal nooit werken, M7 heeft een eigen sleutel sets waarbij een aantal sleutel ook afhankelijk van de betreffende M7 ontvanger. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het 'mappen' vertelt alleen dat de CAID 1818:00006C moet worden doorgegeven als 0100:00006C. De keys komen als ECM gewoon uit je kaart.. Totdat: zoals Codx zegt, de Seca3 op die zender wordt uitgezet. Dan werkt het kanaal in native Nagra en dan werkt het alleen i.c.m. de witte CI of met de kaart in een gecertificeerde ontvanger.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...