Ga naar inhoud


Eleven Sports wordt DAZN


digitaal kijker

Aanbevolen berichten


Op 13-7-2023 om 17:59, PLsat zei:

De Viaplay-zotheid begint ondertussen tot een zwanenzang te leiden, want dat aandeel is vandaag nog eens naar beneden gedonderd.

 

De arrogantie uiteindelijk dan toch bestraft ....

Hardleers

 

  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, chukky2 zei:

Eleven staat ook nog steeds als logo erbij bij telenet,  samenwerking?

Ze zijn nog aan het onderhandelen bij Telenet met DAZN ;-)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen mijn Eleven-streaming abonnement overgezet naar DAZN.

 

Het eerste wat opvalt is dat enkel nog Eleven Sports 1 en Eleven Sports Pro League 1 als lineaire kanalen beschikbaar zijn in de app, niet meer 2 en 3, die wel nog beschikbaar zijn via TVVlaanderen.

 

In de Franse FAQ staat dat er ook toegang is tot de Eurosport-kanalen maar die zie ik toch niet.

 

 

aangepast door PLsat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er wat verwarring is.

 

Je kon naar Play Sports 1, 2 en 3 kijken via het streaming-aanbod van Eleven.

 

Met de overname door DAZN is dit nog steeds mogelijk, maar dan via de app van DAZN met volgende prijzen:

 

DAZN Total + Play Sports

Het DAZN Total + Play Sports-abonnement kost €33,99 per maand. Je kunt dit op elk moment opzeggen met een opzegtermijn van 30 dagen.

Dit abonnement heeft ook een optie voor een bindende betalingsverplichting voor 12 maanden, waarbij de abonnementskosten per maand worden betaald. Het DAZN Total + Play Sports-abonnement met maandelijkse afbetaling kost €23,99 per maand gedurende 12 maanden, oftwel € 287,88 per jaar. In totaal bespaar je €120 per jaar ten opzichte van het maandabonnement.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook via Telenet kijken en daar een abonnement nemen op het Play Sports Pakket met Play Sports 1, 2, 3, 4 en 5 en Play Sports Golf, evenals de 6 Eleven-zenders, waarvan de prijs afhankelijk is van welke producten je afneemt bij Telenet en die 2,00 Euro/maand duurder wordt op 31 juli van dit jaar.

 

Een deel van het aanbod krijg je via het open net Play Sports Open dat in je basisabonnement zit.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had mss de kost wat kunnen drukken door ipv internet van Proximus, dit bij Telenet af te nemen, want dan kreeg je een grotere reductie voor Play Sports, maar ik vermoed dat je wel een goede reden had om bij Proximus internet af te nemen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-7-2023 om 18:09, digitaal kijker zei:

Eleven sports veranderd van naam en wordt DAZN, 

of dit iets aan het aanbod bij tv Vlaanderen zal veranderen is nog de vraag, op hun site maken ze er al info over dat het 17 juli veranderd.

https://welkom.elevensports.be/dazn/welcome

Binnenkort zullen we meer horen van tv Vlaanderen, of weer te laat 😉

 

Ok, dus over wat er bij tv vlaanderen gaat gebeuren weten we nog niks?

Alleen bij ander aanbieders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, astro iris zei:

Inderdaad een korting en bij veranderen, al mijn 350 email correspondenten moeten verwittigen dat mijn adres is verandert.

even offtopic, je kan je email adres gedurende een jaar en half behouden en gebruiken nog als je bij je provider (proximus of telenet) weg bent.

  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...