Ga naar inhoud


Eleven Sports vanaf 1 November bij Tv Vlaanderen


digitaal kijker

Aanbevolen berichten


Ik zeg niet dat het niet kan, maar het kan NIET op een legale manier.

https://www.tv-vlaanderen.be/digitale-tv/tv-vlaanderen-live-tv/

 

Met TV VLAANDEREN Live tv kijk je thuis en onderweg op je smartphone, tablet of laptop. In een andere kamer, in de tuin of zelfs op de trein of op een terrasje op de markt kan je live tv-kijken op al je toestellen. Overal waar je WiFi of 3G/4G hebt in België, kan je live naar je favoriete programma's kijken via Live TV.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb deze zomer toch ook de TVV app gebruikt in Frankrijk, zonder problemen.

CDS app daarentegen werkt niet in het buitenland, enkel in Nederland...

 

Rare jongens, maar we kennen ze ondertussen al :)

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Testen zijn begonnen

19,2°E 

12515 H 22000 5/6 
met Nederlandse en Franse taal.

 

23,5°E
12188 H  29900 2/3
met Nederlandse en Franse taal.

 

1031144923Satfeeds-DX.jpg

1031145006Satfeeds-DX.jpg

1031145500Satfeeds-DX.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag me af waarom ze weeral zo moeilijk moeten doen en van Eleven sport1 2 zenders op 19.2 zetten dat hetzelfde is en 2 taalgeluidssporen heeft en op 23.5 de andere met 2 keer hetzelfde en de beide taalgeluidssporen op.

konden ze niet 1 op 19.2 zetten en 1 op 23.5 in HD dan met beide geluidssporen ???

ze zijn goed bezig daar bij M7.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon over de Live TV app zonder enig ander legaal of illegaal trucje , weliswaar op mijn Laptop of iPad en dit eventueel over een chromecast naar TV.  En ik heb ook geen MZ ontvanger maar gewoon twee losse kaarten in mijn Panasonic TV met modules en kan dus niet kijken naar die speciale IP zenders. Krijg tvLive ook niet draaiende op mijn Panasonic smart tv want die werkt met Firefox  en TV Vlaanderen ondersteund dat niet alhoewel dat ze dat wel beweren op hun site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...