Ga naar inhoud


9/11 verbleekt, vergeleken met de terreurdaden vanuit Gaza.


AEO

Aanbevolen berichten

  • Beheerder
Quote

Er bestaan in geen enkele taal zelfs woorden, om te beschrijven wat deze monsters hebben uitgespookt!

 

Dat ben ik helemaal met je eens, er is echter geen enkel excuus dergelijke gruwelijke beelden op dit forum te plaatsen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mojo, het gaat niet om mijn eigen gelijk, het gaat om wat er gebeurd is. Ik krijg de indruk dat je de werkelijke feiten tegen beter weten in blijft ontkennen. Dat mag je doen, maar je houdt jezelf voor de gek. Feiten zijn feiten, en je kan het blijven ontkennen, maar de geschiedenis denkt daar toch echt anders over. Ik krijg uit je reactie de indruk dat je de beelden hebt gezien, voor ze verwijderd werden. Je kan dus weten, dat het niet om mijn gelijk gaat, het zijn helaas bikkelharde feiten.Ik zou graag ongelijk hebben gehad, want deze beelden waren inderdaad vreselijk en helaas werkelijk gebeurd!

 

Maar dit was voor Israël de reden om nu voor de totale vernietiging van Hamas te gaan. Stel dat jou zoiets zou zijn overkomen, wat zou jij dan doen?

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ook gasten die helemaal kicken op dergelijk beeldmateriaal.

Zwaar gestoorde mensen dus. Vaak onbehandelbaar en die worden getriggered door dat soort beelden.

Tijdje geleden liepen er twee mannen met Machetes over straat en hebben nog net geen bloedbad aangericht maar wel hebben ze willekeurige passanten aangevallen. Zo ook een dag of twee geleden in London.

 

Dus laat dat soort beelden gewoon weg uit je aanklacht.

21 minuten geleden, AEO zei:

Stel dat jou zoiets zou zijn overkomen, wat zou jij dan doen?

En wat ik zou doen, staat al helemaal niet ter discussie en is ook geen maatstaf in een dergelijk hypothetisch geval betreffende geweld en/of wraak.

Ride Like The Wind

Christopher Cross

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, AEO zei:

Maar dit was voor Israël de reden om nu voor de totale vernietiging van Hamas te gaan.

Nou dan vernietig Duitsland ook maar want die hebben ergere dingen gedaan.

 

Niets maar dan ook helemaal niets rechtvaardigt de aandurende "reactie" van Israel. En dat er verschrikkelijke dingen zijn gebeurt weet ik ook wel maar heb jij ook gekeken naar de uiteen gereten lichamen van de inwoners van de Gaza?

 

Verder laat ik mij niet meeslepen in jouw goedmaak praatje voor Israel

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik ben het met beide 'kampen' eens. Wat Hamas gedaan heeft is beestachtig. Verkrachtingen, onthoofdingen, hele gezinnen zijn op beestachtige wijze vermoord.

 

Israël bestrijd nu helaas beestachtig met kwaad. Iedere vorm van humanitair oorlogsrecht gaat overboord om het uitroeien van Hamas te rechtvaardigen. Kennelijk snapt Israel niet dat ze hiermee alleen maar weer nieuwe beesten kweken, want de kinderen zullen later beestachtige terroristen worden. Dat zou ik ook doen als mijn ouders, broer of zus door Israël op deze wijze uitgeroeid zouden worden.

 

Het is beide niet goed te praten en Israël zou gezien de vreselijke geschiedenis van de (meer dan 6 miljoen) joden beter moeten weten.

  • Bedankt 3

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Michel zei:

Het is beide niet goed te praten en Israël zou gezien de vreselijke geschiedenis van de (meer dan 6 miljoen) joden beter moeten weten.

De spijker op zijn kop!

 

Uiteraard moet de terreur gestopt worden maar vergeet niet vanaf welke kant je kijkt en wie je dan terrorist noemt.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om het optreden van Israël beestachtig te noemen vind ik onjuist. Je hebt het beeldmateriaal, waarvan ik overigens alleen de link had geplaatst, verwijderd omdat je die te gruwelijk vond, en waarvoor ik alle begrip heb. Maar je hebt die beelden wel bekeken, en daarmee erkend dat die beelden werkelijk vreselijk waren. Besef wel dat het Israëlische leger een van de meest humane legers ter wereld is, hetgeen ook duidelijk erkend werd door de Britse kolonel Kemp. Israël waarschuwt de bevolking als het gaat bombarderen, zodat men zich in veiligheid kan brengen. Hamas pleegt oorlogsmisdaden aan de lopende band, door de bevolking als menselijk schild te misbruiken, en raketten op de burgerbevolking van Israël af te vuren.

Ik zal maar niet eens gaan uitwijden over de ziekenhuizen, scholen of moskeeën, vanwaar ze raketten afvuren.

Hier moet dus een eind aan komen!

Opnieuw het zoveelste bestand sluiten betekent ook weer opnieuw de zoveelste aanval op Israël in de toekomst. Het is nu voluit oorlog met een vijand waarmee geen enkele vorm van vrede mee mogelijk is. Ze hebben als doel het vernietigen van Israël en het uitmoorden van alle Joden.

Israël heeft niet alleen het volste recht om de Hamas volledig te vernietigen, ook volgens Internationaal recht, het heeft ook de plicht om de eigen bevolking te beschermen en te verdedigen. Daar is het nu volop mee bezig. De humanitaire crisis in Gaza is reëel en helaas geen fictie, maar hoe erg het ook is, men heeft het zelf over zich afgeroepen. Daarvoor moeten we niet met een beschuldigende vinger naar Israël wijzen, maar naar de veroorzaker van deze oorlog. Die slaagt er telkens weer in om zoveel mogelijk slachtoffers onder de eigen bevolking te veroorzaken, zodat de wereld weer tegen Israël bij elkaar komt.

De meesten trappen hier helaas in, ik echter niet, want ik ben aanzienlijk beter geïnformeerd dan de meeste mensen in ons land. Ter afsluiting plaats ik hier een link zonder gruwelijke beelden:

 

https://t.me/beholdisraelchannel/24143

 

Dit was het Gaza van voor deze oorlog, en zo zou het moeten blijven. Maar helaas, toen kwam 7 oktober.

aangepast door AEO
Typefout
  • Haha 1

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
6 minuten geleden, AEO zei:

Om het optreden van Israël beestachtig te noemen vind ik onjuist.

Dat vind ik ook onjuist, daarom doe ik dat ook nergens. Ik schreef dat ze beestachtig met kwaad bestrijden. Ik beschrijf het gedrag van Israel dus als kwaad en het gedrag van Hamas als beestachtig.

 

Je hebt wat mij betreft volkomen gelijk over Hamas, maar om dan maar alle Palestijnen in Gaza plat te bombarderen is ook niet de oplossing. Dan bestrijd je dus beestachtig met kwaad.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

De meesten trappen hier helaas in, ik echter niet, want ik ben aanzienlijk beter geïnformeerd dan de meeste mensen in ons land

 

Meen je dit nu echt. De meeste mensen in Israël zijn heus geen dommeriken. Velen zijn heel intelligent en hebben weet van wat zich afspeelt in West Europa en de Verenigde Staten. Het merendeel keert zich tegen de gang van zaken zoals die zich nu ontplooit in de Gaza. Ze zijn tegen de massale slachtpartijen die zich daar afspelen. We gaan nog zwijgen over schending van mensenrechten en het plegen van een genocide , jullie zouden beter moeten weten toch...
Het plegen van die vreselijke oorlogsdaden zijn een regelrechte aanfluiting van het humanitair recht , Onschuldige kinderen,vrouwen,ouderen enz... worden dagelijks brutaal om het leven gebracht. Ook ik trap niet in het patriottisme van het leger en zijn aanhangers in Israël.

 

Quote

Dit was het Gaza van voor deze oorlog, en zo zou het moeten blijven. Maar helaas, toen kwam 7 oktober.


Mooi dat je dit meegeeft, inderdaad de Palestijnse bevolking heeft recht op een waardig bestaan in de Gaza. Dat de "Hamas" moet uitgeroeid worden ben ik het volledig eens, zijn een stelletje barbaren.
Tja en toen kwam 7 oktober. Spijtig genoeg kwamen die barbaren een walgelijke slachtpartij aanrichten.
Wat ik me de hele tijd al afvraag , waarom heeft Israël met zijn sterkste inlichtingendienst in de wereld niets gedaan om dit te voorkomen ? Ze wisten reeds volgens uitgelekte documenten een jaar op voorhand dat ze in die periode héél attent dienden te zijn. Zelfs meerdere vrouwelijke soldaten merkten op dat Hamas zich opmaakte voor een offensief en meldden dit aan hun meerderen maar dit werd weggehoond.
Dus waarom voerde Israël geen proactieve acties uit aan de grens met Gaza ? Nu moeten we leven met de reactieve acties met als gevolg een oorlog die de ganse wereldbevolking treft en ook niet wil ! Het antisemitisme stijgt enorm in de wereld wat zich vertaald in verscherpte bewaking en bescherming in alle Europese landen. Dit zal terug een stel geradicaliseerde idioten op ideeën brengen. Ik hou mijn hart vast voor de aanbrekende kerstperiode in Europa.

Meer politie op straat en zelfs in bepaalde landen wordt het leger ingeschakeld. Dit alles kunnen we missen als kiespijn.

Nu moeten we het stellen met een land dat lijdt aan het "icarus syndroom" . Maar... zoals je weet leidt dit van succes naar arrogantie en arrogantie is het begin van je eigen ondergang.

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, Michel, heb jij misschien een betere oplossing?

Want het is niet gemakkelijk. Een oorlog moet eindigen met een overwinning, het kan helaas niet anders. Want bij het zoveelste bestand zal dat ook weer op de zoveelste oorlog uitlopen.

Als we destijds zo zouden hebben opgetreden tegen de Nazi's, dan hadden wij hier nog steeds bezet gebied zijn geweest!

  • Haha 1

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het begin van een oplossing komt in zicht.

 

VS komen met sancties tegen extremistische kolonisten Westelijke Jordaanoever

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
8 minuten geleden, AEO zei:

Nou, Michel, heb jij misschien een betere oplossing?

Want het is niet gemakkelijk. Een oorlog moet eindigen met een overwinning, het kan helaas niet anders. Want bij het zoveelste bestand zal dat ook weer op de zoveelste oorlog uitlopen.

Als we destijds zo zouden hebben opgetreden tegen de Nazi's, dan hadden wij hier nog steeds bezet gebied zijn geweest!

Ja joh, gewoon iedereen plat bombarderen, dat is een prima oplossing.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
11 minuten geleden, AEO zei:

Een oorlog moet eindigen met een overwinning,

Deze oorlog kent alleen verliezers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...