Ga naar inhoud


9/11 verbleekt, vergeleken met de terreurdaden vanuit Gaza.


AEO

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, pollegazon zei:

Je mixed migranten met asielzoekers, dat zijn twee totaal andere groepen. Dus ik zou zeggen "Let it go".

Heb je niet vastgesteld dat die groepen samen 1 probleem vormen?

Zowel hier als elders.

Dat onderscheid is voor de huidige problematiek en voor het kiezersvolk slechts een verhaal op papier.

De problemen waar tegenaan wordt gelopen, worden er geen spier anders van.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


De oorlog in de Gazastrook gaat door, totdat er geen Hamas meer bestaat. 

En dat is maar goed ook, omdat Hamas Israël wil vernietigen, en tevens alle Joden, waar ook ter wereld, wil uitroeien. Inderdaad, Hitler zou trots zijn geweest op de Hamas.

Het is dan ook onmogelijk om ooit vrede met zulke monsters te sluiten. En aangezien Israël niet van plan is om zich te laten vernietigen, en 7 oktober de druppel was, die de emmer deed overlopen, is het besluit genomen dat de Hamas vernietigd moet worden.

Zelfs na ruim 2 maanden oorlog heeft de Hamas nog steeds een grote mond, en blijkt, dat ze nooit vrede willen:

 

https://t.me/beholdisraelchannel/24497

  • Like 1

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is bekend.

Ook is bekend dat Hamas sympathisanten over de hele aardkloot verspreid (ook in Nederland, België etc) niet zullen kunnen worden vernietigd door het huidige Israël.

 

zo eenvoudig is het

 

Als Palestijn ben je een andere dan de Hamas organisatie, dat is ook eenvoudig.

 

Als je echter schuilgaat onder die Palestijnse bevolking en daarvoor jarenlange maffiapraktijken er op nagehouden hebt die zelfs "de niet schuldigen" voor het blok stellen; je werkt mee of je gaat een slechte danwel geen toekomst tegemoet, dan ben je de pineut.

 

Het concept uitroeien is gewoonweg de verkeerde weg. Ook historisch gezien, er blijven altijd overlevenden en sympathisanten.

Stoere taal van Netanyahoe

 

kijk maar naar neo nazies in Duitsland

ook weer volop terug

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er 100% mee eens dat Hamas weg moet maar ik geloof niet in de methode.

 

Biden wil dat het vanwege de nadelen stopt eind van dit jaar. Veel mensen voorzien veel grotere problemen als gevolg straks ook mass's doden vallen door ziektes en uithongering.

 

Maar ik weet ook niet hoe het beter zou moeten. Ik ga over een paar maand zien of het resultaat wel of juist niet is bereikt.

Mijn verwachting is helaas dat laatste.

 

In die link heb ik heel kort iets gelezen dat precies een levensgroot groot risico beschrijft.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Hitler zou trots zijn geweest op de Hamas

 

Nou , hiermee geef je aan dat Netanyahu en zijn "joodse" aanhangers lijden aan het stockholmsyndroom. Al het noemen van die naam bezorgd me nog altijd kippenvel. Israël doet toch het zelfde met de Palestijnse bevolking ?

Wat een traumaband kan aanrichten (diepe zucht...). 😏

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wat ik vooral zie is dat Israël door diverse landen te "lief" wordt benaderd omdat ze een traumatisch verleden hebben. Er moet gewoon een gelijke behandeling zijn in zaken waarin dat hoort. Er is ook te snel onterechte angst dat iets als antisemitisch wordt opgevat. Uiteindelijk helpt zulk gedrag Israël niet.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

kijk maar naar neo nazies in Duitsland

ook weer volop terug

Die zijn al een hele tijd volop terug. En om nu alleen Duitsland bij naam te noemen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

https://t.me/beholdisraelchannel/25435

 

Oorzaak en gevolg.

De Nazi's begonnen de oorlog en dit was het resultaat.

Wie wind zaait zal storm oogsten.

Geldt dus ook voor Gaza, dat al talloze oorlogen tegen Israël begon.

Deze keer was een oorlog teveel.

Leuker kunnen we het niet maken.

aangepast door AEO
  • Like 1

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...