Ga naar inhoud


Airline overdrijft het wel wat met mijn window seat.


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Ik wilde een plaats aan een raam. Nou mensen, dat heb ik geweten. 
Ik had wel een prachtig uitzicht trouwens. 
En mijn telefoon is ook weer terecht. Die lag in iemands tuin. 
Ik zou niet verbaasd zijn dat dit toestel van Alaska Airlines in China is ge-assembleert. 
 

IMG_0691.jpeg

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik zou niet verbaasd zijn dat dit toestel van Alaska Airlines in China is ge-assembleert. 

"The fuselage is manufactured in Wichita, Kansas, by Boeing spin-off company Spirit AeroSystems, before being moved by rail to Renton."

 

In het Nederlands:

"De romp wordt vervaardigd in Wichita, Kansas, door het spin-offbedrijf Spirit AeroSystems van Boeing, voordat het per spoor naar Renton wordt vervoerd."

 

Dus niets met China. Probleem bij Boeing is de laatste jaren dat de centen belangrijker zijn geworden dan de kwaliteit. Dus minder tijd beschikbaar om het gegarandeerd goed te doen....

Het MCAS systeem was een direct gevolg hiervan. Meer en meer kwaliteits problemen komen naar voren. Hopelijk is Airbus beter.

aangepast door Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Omdat in mijn verstand nu eenmaal vastgebakken zit dat makelij uit China overeenkomt met rommelige tot slechte kwaliteit, kwam dat idee nou eenmaal automatisch bij mij naar boven. 😁

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-1-2024 om 12:58, Drs. IJzerbout zei:

Omdat in mijn verstand nu eenmaal vastgebakken zit dat makelij uit China overeenkomt met rommelige tot slechte kwaliteit, kwam dat idee nou eenmaal automatisch bij mij naar boven. 😁

Ach, ik had indertijd een Chevy, daar vond ik ook elke week wel weer een schroefje of een boutje zonder zichtbare herkomst.  Ik moest toen wel denken aan "met de Franse slag gemaakt".  Hopelijk doen die de eindcontrole met Deutsche Grundlichkeit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel grappig dat "met Franse slag gemaakt" , wat stond voor roest en rommel, tegenwoordig eerder staat voor geen roest en betaalbaar comfort , terwijl Deutsche Grundlichkeit voor grundlich gesjoemel lijkt te staan...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niet alle Duitse autofabrikanten hebben gesjoemeld.

Mijn wagens voldoen aan de wettelijke normen, zowel tijdens tests als op de weg.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De echte clowns zitten in de boardroom, de werkvloer voert slechts de orders uit, meestal onder protest.

Ik heb ooit een firma verlaten omdat ik het niet eens was met het beleid.

Achteraf hoorde ik dat alle bedenkingen die ik had uitkwamen en onder de streep 8 miljoen Euro gekost hebben.

 

De moderne manager tegenwoordig gaat het om korte termijn gewin en de bonus aan het eind van het jaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, minplus zei:

Het is wel grappig dat "met Franse slag gemaakt" , wat stond voor roest en rommel, tegenwoordig eerder staat voor geen roest en betaalbaar

Dan moet je niet met mijn nichtje gaan praten, die heeft het wel even gehad met de Franse rommel, 3 jaar oude auto (Citroën C4 cactus met slechts 63.000 op de teller) gekocht maar dat ding heeft meer bij de garage gestaan dan dat ze er mee heeft kunnen rijden. (moest er elke dag ruim 200km mee rijden naar het werk)

Ze vertelde afgelopen zondag dat ze bijna net zoveel geld had uitgegeven aan reparaties en huur van een vervangende auto's dan wat ze voor de auto had betaald.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...