Ga naar inhoud


Werken oude kaarten van TVV nog.


RaveMaus

Aanbevolen berichten

13 uren geleden, RaveMaus zei:

Ik heb al wel eens iets uit het regionale nieuws dat ik wil bewaren voor het "nageslacht". Dingen genoeg, maar wat ik het meest interessante vind aan dat, mja Loewe eco-systeem: alle series, uitzendingen,... die we volgen worden opgenomen. Ik haat het om 30 min reclame te kijken en 15 min programma. Dus doorspoelen is de boodschap.

Als we moe worden, druk ik op het knopje "follow me". Ik schakel het toestel in de slaapkamer in, die pikt aan waar we gestopt zijn en schakelt de tv in de woonkamer uit.

Ten tijde van de Deltacam kaartjes met Cobra software was dat zo mogelijk. Heerlijk toch.

Idd dat kon toen tot Telenet de oude digicorders en digiboxen uitschakelden en de codering dat gebruikt werd uitschakelde, je kon toen zelf naar de film zenders kijken met die kaart, het hele pakket zat open, mooie tijden tot Telenet de berichten ook zag en wist dat de oude nagra codering open stond met een bepaalde cam.

mooie tijden, nu zit de chip in het toestel en is alles gepaird aan elkaar qua codering.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Persoonlijk heb ik een Panasonic met 2 tuners met 2 oudere CI Mod en een hoofdkaart en een 2de kaart. Met een losse HDD van 1TB. Kan dus opnemen en te samen kijken op andere zender of 2 opnames ter gelijker tijd. Heel handig. Wel kan ik met die oude Ci modules geen voetbal op nr 30 en nog een paar andere zenders kijken. Dat stream ik maar met de App.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier ook nog een drietal van die oude kaarten liggen

@oble dat zijn die met dat gezinnetje op de kaart en de wereldbol op de cam, toch?

 

Zou het erg leuk vinden mochten ze die nog opnieuw activeren. Zal morgen eens proberen wat meer te weten te komen via de TVV klantendienst

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, RaveMaus zei:

Heb hier ook nog een drietal van die oude kaarten liggen

@oble dat zijn die met dat gezinnetje op de kaart en de wereldbol op de cam, toch?

 

Zou het erg leuk vinden mochten ze die nog opnieuw activeren. Zal morgen eens proberen wat meer te weten te komen via de TVV klantendienst

 

en als ze nog opnieuw te activeren zijn, dan hoor ik het graag. 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Gene 1225 zei:

 

en als ze nog opnieuw te activeren zijn, dan hoor ik het graag. 

En hier kan ik positief over zijn: het werkt...

Gewoon op de website van TVV het kaartnummer invoeren, alle gegevens voor het eventuele nieuwe abonnement en even later werkt het.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telefoontje naar de klantendienst van TVV leerde me dat er geen onderhandelingsruimte was, maar dat betreffende kaarten perfect actief gezet konden worden.

 

Mailtje naar de klantendienst van Loewe leerde me dat de nieuwe TVV kaarten hetzelfde gedrag zullen vertonen dan die van Telenet: wat je opneemt, moet op dat toestel bekeken worden. 

Zolang het zo werkt ben ik idd helemaal tevree. Een kaartje in het ene apparaat en als dat goed werkt straks nog een tweede activeren voor in de Vu+

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch nog een vraagje: die kaarten met de foto van het gezinnetje, weet iemand hoeveel streams die tegelijk kunnen decoderen?

In mijn televisie pakt hij er maar ééntje tegelijk. Wil weten of het aan de tv ligt of aan de kaart...

De nieuwe kaarten doen in alle geval twee heb ik ergens gelezen.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de TV gaat die in een CI Cam die beperkt dat op 1

met de SID2 beperking die meestal werkzaam is tijdens Prime Time TV kun je er minstens 2 opnemen

een en ander afhankelijk van de transponders waar gelijktijdig naar gekeken wordt

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog zo'n Deltacam Twin liggen. Ik dacht van het daarmee klaar te krijgen, maar exact hetzelfde issue. 

Zal me dus eens moeten gaan toeleggen op OSCAM in de Vu+

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-4-2024 om 11:28, Codx zei:

 

Als het je puur en alleen om het geld gaat neem dan inderdaad ergens een lijntje, dan ben je er ook vanaf. 

of een wit lijntje , kan ook :)

  • Like 1

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Clone  kaarten bestaan nog en vinden tegenwoordig vooral toepassing als ijskrabber.😉

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Jan Ambers zei:

Bestaan die Clone+ kaarten van destijds nog? Of een ander dergelijk systeem???

Ik gebruik al 20 jaar de SmartWi kaarten. Deze werken nog steeds alleen met de zwarte module met wereldbol, niet met de witte CI+-modules en ja, met de module met wereldbol ontvang je steeds minder zenders. Je hebt er dus steeds minder aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...