Ga naar inhoud


Geen nederlandse zenders


Jasper

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ze zijn nog steeds op dezelfde plaats te vinden, alleen is de FEC van de transponders veranderd van 2/3 naar 3/4.

 

Even de gegevens veranderen bij de transponder settings.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een fastscan gedaan en toen waren alle zenders terug. Alleen wel in de irritante volgorde van CD. Dan maar even wachten op de lijsten van Hansemans. Zelf doen is mij teveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, davidv zei:

Ik heb een fastscan gedaan en toen waren alle zenders terug. Alleen wel in de irritante volgorde van CD. Dan maar even wachten op de lijsten van Hansemans. Zelf doen is mij teveel werk.

Toch maar even in DreamboxEdit de zenders op de juiste transponders gezet. Dus opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de VU op een zender gaan staan, in het menu naar zenders zoeken, transponder aanpassen van 2/3 naar 3/4, zoeken klaar. Zappen door de lijst en bij de volgende zender die het niet doet voorstaande herhalen.

 

Je kan ook de fec op aut zetten kunnen ze in de toekomst rommelen wat ze willen met de fec.

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

automatisch zoeken of handmatig zoeken en dan complete satelliet selecteren werkt ook, hoef je verder niks aan te passen.   

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Codx zei:

automatisch zoeken of handmatig zoeken en dan complete satelliet selecteren werkt ook, hoef je verder niks aan te passen.   

Ja, ook een manier. Maar het is voor elkaar en dat is het belangrijkste. Wel heel vervelend dat CD dat zonder even te waarschuwen dit door voert. We wisten wel dat het er aan zat te komen maar even een berichtje over dat het daadwerkelijk gebeurt kan er niet af. Wel allerlei reclames over series en films die ik al lang gezien heb via een andere bron.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, davidv zei:

Ja, ook een manier. Maar het is voor elkaar en dat is het belangrijkste. Wel heel vervelend dat CD dat zonder even te waarschuwen dit door voert. We wisten wel dat het er aan zat te komen maar even een berichtje over dat het daadwerkelijk gebeurt kan er niet af. Wel allerlei reclames over series en films die ik al lang gezien heb via een andere bron.

Je bedoelt het informatiekanaal? Dat is inderdaad waardeloos. Belangrijke informatie komt daar helemaal niet op, alleen maar reclame voor hun zelf. En als er dan bijv. 2 zenders verdwijnen en 1 nieuwe wordt toegevoegd, lees je alleen maar dat er een nieuwe zender bij komt en niets over dat er 2 verdwijnen. Allemaal achterbaks gedoe.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier met de VU en Pli op niet werkende zender gaan staan. Dan naar zoeken, user defined transponder, daar even de FEC aanpassen en dan een re-scan op die transponder, alles past zich mooi aan zonder duplicaten of verdere rompslomp.

Mijn dealer heeft een goede dag, nieuwe duo LNB plus diseqc 1/4 onderweg omdat ik dacht dat de regen van de laatste tijd de boosdoener was.
Afijn, had niets meer op voorraad dus toch niet verkeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Snoopy zei:

Hier met de VU en Pli op niet werkende zender gaan staan. Dan naar zoeken, user defined transponder, daar even de FEC aanpassen en dan een re-scan op die transponder, alles past zich mooi aan zonder duplicaten of verdere rompslomp.

Mijn dealer heeft een goede dag, nieuwe duo LNB plus diseqc 1/4 onderweg omdat ik dacht dat de regen van de laatste tijd de boosdoener was.
Afijn, had niets meer op voorraad dus toch niet verkeerd.

Was vanmorgen ook mijn eerste gedachte. Maar er was één zender op 23.5 die wel signaal gaf maar daar heb ik geen abo voor. Dus de LNB was OK. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist een service scan gedaan op 23.5E. Echter geen ontvangst op de Ziggo-kanalen.

Heeft iemand ontvangst van de Ziggo kanalen?

Bv: Ziggo Sport Select, Ziggo Sport Voetbal op 23.5E/12129V?

[VU+ Uno 4k SE 8.3] [VU+ ZERO 4k OpenPli 8.3] [ET7000 OpenPli 8.x]

[Cahors BiG BiSAT - 1.9E, 9E, 13E, 19.2E, 23.5E, 28.2E & 5W]

[Diseqc switch - 2x Edison 10/1] [Diseqc switch - 1x Maximum 4/1]

[1.9E & 9E - 2x LNB Alps Twin] [13E, 23.5E & 28.2E - 3x LNB Evo Quad] [19.2E - LNB Alps Quad] [5W - LNB Inverto Black Ultra Twin]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...