Jasper Geplaatst: zondag om 14:15 Geplaatst: zondag om 14:15 Waarom is er geen Eurosport meer op CD?Het is zeer moeilijk om nog ergens sport te vinden op tv.AUB Breng Eurosport terug.
jeevanhoof Geplaatst: zondag om 14:50 Geplaatst: zondag om 14:50 Eurosport en Discovry zijn van hetzelfde bedrijf. Om de hoge kosten van o.a de sportuitzendingen te compenseren vroeg Discovery bij het vernieuwen van het contract voor doorgifte een veel hoger bedrag. CD wilde daar niet in meegaan, want dat waren dan ook weer hogere abonnementsprijzen voor hun klanten. Vandaar geen Eurosport meer. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
bellejt Geplaatst: zondag om 14:51 Geplaatst: zondag om 14:51 graaiwinstbejag en de reden waarom velen naar iptv gaan 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: zondag om 15:01 Geplaatst: zondag om 15:01 Elk doorgeefluik van andermans content moet na afloop van hun contract nieuw onderhandelen over de prijs van de eventuele verlenging. Dat is dus met Eurosport ook zo en diverse andere zenders die we kwijt zijn geraakt. Daarvoor in de plaats krijg je dan een of andere k*tzender erbij. Running With The Devil Van Halen
el renegade Geplaatst: zondag om 21:03 Geplaatst: zondag om 21:03 (aangepast) 6 uren geleden, jeevanhoof zei: Zijn al 5 jaar weg zondag om 21:04 aangepast door el renegade Edit
HG5812 Geplaatst: zondag om 21:22 Geplaatst: zondag om 21:22 Hallo De Duitse versie van Eurosport is fta. Met een HD+ kaart in HD te bekijken. Voor die HD+ kaart moet je dan wel weer betalen.
Mimisiku Geplaatst: maandag om 03:42 Geplaatst: maandag om 03:42 In CD tijd was Eurosport ook SD dus de Duitse Eurosport kun je gewoon gebruiken… Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Donkeyman Geplaatst: maandag om 08:15 Geplaatst: maandag om 08:15 17 uren geleden, bellejt zei: graaiwinstbejag en de reden waarom velen naar iptv gaan Klopt, ik ben wielrenliefhebber en de Giro wordt alleen via Eurosport uitgezonden.Vorig jaar kon ik Eurosport opeens uitsluitend zien in een megaduur pakket. Ik heb mijn maatregelen genomen. 1 VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B
jeevanhoof Geplaatst: maandag om 08:49 Geplaatst: maandag om 08:49 5 uren geleden, Mimisiku zei: In CD tijd was Eurosport ook SD dus de Duitse Eurosport kun je gewoon gebruiken… de programatie is vaak verschillend. In Duitsland meer skiën, in nederland al wat meer wielrennen. Zelfs in Belgiê is de programatie anders dan in Nederland. mv dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
astro iris Geplaatst: maandag om 09:11 Geplaatst: maandag om 09:11 Wat me opgevallen is bij Eurosport Duitsland via satelliet, was dat de programmatie vaak niet klopte.
jaap12 Geplaatst: dinsdag om 09:47 Geplaatst: dinsdag om 09:47 Op 1-6-2025 om 16:51, bellejt zei: graaiwinstbejag en de reden waarom velen naar iptv gaan Mijn broer heeft ook iptv genomen omdat viaplay zo duur werd.. Ik weet niet precies hoe en wat. Op de tv hier in onze kamer heeft hij ook een app gezet die heet "iptv smarters vision'" ! Ik heb gegoogled maar weet niet wat dit nu is en waar het weg komt. Hij heeft ook wel ergens een abonnement op wat hij betaald.. Maarr ? Wat is het ?
sattv4iedereen Geplaatst: dinsdag om 10:53 Geplaatst: dinsdag om 10:53 1 uur terug, jaap12 zei: Mijn broer heeft ook iptv genomen omdat viaplay zo duur werd.. Ik weet niet precies hoe en wat. Op de tv hier in onze kamer heeft hij ook een app gezet die heet "iptv smarters vision'" ! Ik heb gegoogled maar weet niet wat dit nu is en waar het weg komt. Hij heeft ook wel ergens een abonnement op wat hij betaald.. Maarr ? Wat is het ? Opgelet, dat is illegaal, en mag hier niet besproken worden. Je zou een mogelijke waarschuwing/ban kunnen krijgen. Geniet ervan zolang je kan. 2 Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: dinsdag om 14:08 Geplaatst: dinsdag om 14:08 Nou ik weet wel van heel veel mensen die dergelijke oplossingen ook nemen, hetgeen ooit een drama kan worden als je boetes krijgt. Ook het delen via VPN is even zo zeer een illegaal praktijkje dat we moeten aankaarten. Hier op sat4all houden we het bij de legale abonnementen. En natuurlijk de technieken daaromtrent. Running With The Devil Van Halen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen