Ga naar inhoud

Stickers op voorruit auto, wat een Europese idioterie.

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Een goede verzekering dekt naast de ruitschade ook de vignetten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Helaas vergoeden niet alle verzekeraars deze stickers en laten dit onder het eigen risico vallen.

Maar dan nog, je krijgt het geld voor een vignet maar plakken ze die er ook voor je op bij het vervangen van de ruit? 

Nee dus, die mag je zelf weer gaan regelen of halen waar je hem gekocht hebt en dan moet je eens kijken hoeveel moeite je daarvoor moet doen om die weer terug te krijgen en uiteindelijk je geld van de verzekeraar terug te krijgen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:
10 uren geleden, gerrit B zei:

Helaas vergoeden niet alle verzekeraars deze stickers en laten dit onder het eigen risico vallen.

Maar dan nog, je krijgt het geld voor een vignet maar plakken ze die er ook voor je op bij het vervangen van de ruit? 

Nee dus, die mag je zelf weer gaan regelen of halen waar je hem gekocht hebt en dan moet je eens kijken hoeveel moeite je daarvoor moet doen om die weer terug te krijgen en uiteindelijk je geld van de verzekeraar terug te krijgen.

ja je zou eens moe worden.....

Samsung 40D6510WS

• Moderator
Geplaatst:

Feit is, dat we weer langzaam terug gaan naar de middeleeuwen.

Toen stond er aan de rand van het dorp een banpaal, daar mocht ook niet iedereen aan voorbij.

Toen:

https://www.amstelveenweb.com/fotodisp&fotodisp=238

Nu:

image.jpeg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
13 uren geleden, gerrit B zei:

Moet je eens kijken wat er gebeurd als je onverhoopt je voorruit moet laten vervangen 😱

Dan zijn die stickers zo gemaakt dat je ze er niet heel af kunt krijgen en op de nieuwe voorruit plakken maar mag je gewoon alles nieuw gaan kopen.🤑

De vraag is of een voorruit wel kan breken als ze vol stickers plakt... 😂

• Haha 1
Geplaatst:

Nu liep ik door de stad voor een artsbezoek en wat denk je een stad vol ouwe diesel bezorg bestelbussen en vrachtwagens, de gemeente reiniging auto's (ouwe diesels) rijden er ook nog gewoon.

Fortunate Son

Creedence Clearwater Revival

Geplaatst:
16 uren geleden, ceesv zei:

Een goede verzekering dekt naast de ruitschade ook de vignetten.

In Duitsland worden de vignetten overgezet op de nieuwe ruit. 
Daar zijn bedrijven als o.a. Carglass heel handig in en is hun dagelijks werk. 

Stay delulu !

Geplaatst:

doet carglass belgie ook.Nieuwe voorruit moeten steken op bedrijfswagen en keuringsstickers netjes overgezet door hun.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Klopt mijn euro vignet zat er op die nieuwe voorruit ook weer. Eigenlijk niet op gelet destijds bij afhalen, maar viel me iets later toch wel op toen ik weer naar het buitenland moest.

wat-een-europese-idioterie

dit vignet / label vind ik eigenlijk storender

Screenshot_12.png.84139eec00aefb92a64055777fe828fd.png

een boer herkent zijn koe aan de oren zelf en niet een label met dat nummer

overigens chippen is het beste paspoort voor een dier

Fortunate Son

Geplaatst:

Feit is dat NL automobilisten naast een  torenhoge mrb ook zo’n beetje overal de portemonnee mogen trekken voor vignetten en passen,  terwijl iedereen bij ons vrijwel kosteloos kan rondrijden op de door ons goed onderhouden wegen.

Tot zover 1 Europa

Geplaatst:

Nou ken ik al meer dan 35 jaar de Tol wegen in Frankrijk tijdens onze reizen. Idem Italië. Wil je dat dan?

51 minuten geleden, Gerard 76 zei:

terwijl iedereen bij ons vrijwel kosteloos kan rondrijden op de door ons goed onderhouden wegen.

kosteloos?

weet je wat hier de brandstofprijzen zijn vergeleken met onze buurlanden...

Juist accijns op brandstof, dat is de Nederlandse oplossing.

wees maar blij dat de Duitse Minister Dobrint zijn plan destijds niet doorging => https://www.bundestag.de/presse/hib/817552-817552#:~:text=Dobrindt war von 2013 bis 2017 Bundesminister für,die Maut europarechtskonform gestalten könne%2C führte Dobrindt aus.

Europarecht konform was dat in ieder geval niet.

p.s. tol wordt ook betaald voor enkele tunnels in Nederland (even vergeten te vermelden)

en de haven van Rotterdam is een van de gelukzaligen

Fortunate Son

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...