Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 11:31 Geplaatst: gisteren om 11:31 Zo, ik ben begonnen met het installeren van Windhoos 11: 1 Stay delulu !
Frans B Geplaatst: gisteren om 12:02 Geplaatst: gisteren om 12:02 Ik dacht dat windows 11 geen floppy's meer ondersteunde. System Administrator (niet van deze site)
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 12:06 Auteur Geplaatst: gisteren om 12:06 Frans, het was een grapje ! Stay delulu !
OFDM Geplaatst: gisteren om 16:35 Geplaatst: gisteren om 16:35 4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Frans, het was een grapje ! Nou heb ik van iemand die er iets over kan zeggen gehoord dat W11 geen vooruitgang is. Wachten op 12 dan maar want het was altijd al zo'n patroon van slechte - goede versie.
Frans B Geplaatst: gisteren om 16:42 Geplaatst: gisteren om 16:42 Ik heb op vele computers W11 draaiend, en ik kom geen problemen tegen. Ook niet op oudere die het officieel niet ondersteunen. Met de bekende truukjes lukt het installeren bijna altijd. Maar niet met de floppies hoor......😂 System Administrator (niet van deze site)
Psychosammie Geplaatst: gisteren om 19:37 Geplaatst: gisteren om 19:37 Disk 45685 of 45686: unrecoverable read error! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen