Ga naar inhoud

Is een begeleider in overtreding als...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vrouwlief heeft iets als een kaart in haar hoofd en weet dus exact waar de auto staat. Ik loop uit een winkel met 3 uitgangen en vraag me af welke kant ik op moet. Totaal geen richtingsgevoel.

Gelukkig doen we veel dingen samen maar als zij eerder dan ik naar de ratsmodee gaat krijg ik een probleempje erbij naast vele andere.🙂

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:
5 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Als je te onnozel bent om je auto terug te vinden zou ik helemaal geen auto meer rijden. 

De ondergrondse parkeergarage bij de Villa Borghese is zo groot dat wanneer je niet noteert waar de auto staat, je zelfs daar een aardig tijdje bezig bent de auto weer te vinden....Wel 24 uur open - gelukkig- en bewaakt. We hebben 's avonds wel even een tijdje moeten zoeken. Soms onderschat je de grootte van een ondergrondse parkeergarage.🙃

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Dan ben je nog nooit in de parkeergarages van de Mall of the Emirates of Dubai Mall geweest 😂

Maak je borst of die van je vrouw maar vast nat. 😂

Ik fotografeer altijd waar ik hem heb neergezet want anders vind je hem niet meer terug zonder hulp van de parkeerwachters daar. 

“On ne voit bien qu´avec le cœur.

L´essentiel est invisible pour les yeux”.

Geplaatst:

Dat was en is ook altijd mijn uitgangspunt, In ons grauwe landje nooit een probleem want alles is zwart, grijs of evt wit.

Kon m'n groene, citroengele , beige, blauwe, groene, gele, of blauwe probleemloos terug vinden . Net als de huidige zilverblauwe.

De witte tussendoor lukte ook wel want het was een enorm 7 persoons bakbeest..

Kutbak qua problemen trouwens maar veel plezier mee  gehad.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

• Moderator
Geplaatst:

Ik kan mijn auto op afstand laten toeteren, dat helpt ook bij het terugvinden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
9 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Verder zou ik me gewoon aan de verkeersregels houden. Dan heb je helemaal geen wazige Waze nodig. 
Doe je dat dan toch door er met allerlei trucjes onderuit te willen komen, dan ben je gewoon een onbenul. 

Waze is gewoon een prima routeplanner met zeer actuele meldingen voor files, stilstaande voertuigen en flitsers. Heel handig dus, gebruik hem al weer een paar jaar.

Op 14-10-2025 om 14:24, Jan Ambers zei:

Psycho: 't is m'n vrouw die de GSM op Waze heeft staan

Nou begin ik je vraag te begrijpen. Mag de passagier een telefoon in de hand houden? Ja dat mag.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...