Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 08:54 Moderator Geplaatst: gisteren om 08:54 Tijdschema Grand Prix van Brazilië (Nederlandse tijden): Vrijdag Vrije training: 15.30 uur Sprintkwalificatie: 19.30 uur Zaterdag Sprintrace: 15.00 uur Kwalificatie: 19.00 uur Zondag Race: 18.00 uur Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Con Geplaatst: gisteren om 11:35 Geplaatst: gisteren om 11:35 Grote dank, staat weer in mijn agenda. Altijd weer leuk 4 x spannend. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Moderator ceesv Geplaatst: 23 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 23 uren geleden Bij de RTBF. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
elrosso Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden 4 uren geleden, ceesv zei: Bij de RTBF. op de satelliet?
Frans B Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden RTBF zit niet op de satelliet. Dus nee. System Administrator (niet van deze site)
Mojo Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 15 uren geleden, elrosso zei: Is de race ergens FTA te bekijken? Misschien 52 oost in Minecraft mode You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden De Servus TV Live Stream link die @Drs. IJzerbout lang geleden aan ons gaf kun je gebruiken voor de herhaling diezelfde avond / nacht (eerst gaan slapen dan kijken 😁) Wiederholungen der Formel 1 in Brasilien am Sonntag/Montag: Rennen Sonntag, 09. November 2025 / Montag, 10. November 2025 22:55 Uhr auf ServusTV Voorts is die Servus TV op astra 19,2 Oost gecodeerd in Irdeto dus op satelliet niet FTA te zien. FTA is die Live alleen te zien op RTBF Tipik via DVB-T2, terrestrisch dus. Met 50 kilometer luchtlijn naar de zendmast Luik Bol D'air relatief makkelijk dus te ontvangen in een groot deel van Belgisch en Nederlands Limburg en grensregio Aken. (Franstalig) It's Bad You Know R.L. Burnside
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Dan is er altijd nog de mogelijkheid om er wat voor te betalen. Dat is natuurlijk wel een drempel die zeer doet in de portemonnee, maar de auto volgooien met brandstof voor €130 daar hoor je feitelijk niemand over. 1 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
astro iris Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 15 uren geleden, Frans B zei: RTBF zit niet op de satelliet. Dus nee. RTBF zit op Hotbird 13 E satelliet en ook vrij te ontvangen in de grensgebieden van België.
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden noemt la une en zit gecodeerd op 13E net zoals Tipik .Via dvb t2 zijn de waalse wel te ontvangen en de vlaamse niet meer sinds vorig jaar want daar moet alles geld opbrengen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden beetje verwarrend... perdu dans la traduction wat is het nu FTA of vertaald je kunt het dus morgen testen op 13 Oost It's Bad You Know R.L. Burnside
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) 12 minuten geleden, Tonskidutch zei: beetje verwarrend... perdu dans la traduction wat is het nu FTA of vertaald je kunt het dus morgen testen op 13 Oost Je moet wel goed lezen en kopieren junkske 🙂 2 uren geleden aangepast door Mojo 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 😉 ik was eigenlijk in afwachting van @astro iris zijn reactie. Mede omdat ik vanochtend nog gelezen heb dat Tipik niet FTA te ontvangen is behalve via DVB-T2 als basis voor mijn reactie https://www.sat4all.com/forums/topic/383226-f1-gp-brazilië/#findComment-2778675 Anders was ik niet ook nog met mijn DVB-T2 experiment begonnen, daar ik 13 Oost zomaar ontvang, maar zonder Tipik FTA. 1 It's Bad You Know R.L. Burnside
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden bij tvvlaanderen is alles gecodeerd .Als je telenet kabel hebt kan je nog de digitale die vrij zitten hebben en daar zitten ze beiden onder maar dan heb je meestal ook tv abo 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen