Ga naar inhoud


Schotelpark

Hier vragen over schotels, lnb's switches enz.


12149 topics in dit forum

      • Sat4all vriend
    • 130 reacties
    • 4.3k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 23 reacties
    • 1.5k weergaven
    • Sat4all vriend

    Tips voor aankoop schotel. 1 2

      • Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 450 weergaven
    • Sat4all vriend

    Schotel 1,80 of 2,00 meter

      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 366 weergaven
    • Sat4all vriend

    Pré-skew van 7,5 graad bij Astra afgeschaft(?) 1 2

      • Sat4all vriend
    • 17 reacties
    • 1.2k weergaven
    • Sat4all vriend

    maximale uit een maximum e 85 halen. 1 2 3 4 8

      • Sat4all vriend
    • 106 reacties
    • 7.8k weergaven
    • Sat4all vriend

    Bigsat afstelling

      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 336 weergaven
    • Sat4all vriend

    Satelliet ontvangst - HD - Badr 4 at 26.0°E 1 2 3 4 7

      • Sat4all vriend
    • 102 reacties
    • 9.8k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 213 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 1k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 55 reacties
    • 5k weergaven
    • Sat4all vriend

    prime focus schotel lnb berekening 1 2

      • Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 717 weergaven
    • Sat4all vriend

    Triax 88 multifeed afstellen 1 2 3 4 8

      • Sat4all vriend
    • 113 reacties
    • 25.2k weergaven
    • Sat4all vriend

    Alps BSTE5-101B nog verkrijgbaar? 1 2

      • Sat4all vriend
    • 18 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 35 reacties
    • 1.3k weergaven
    • Sat4all vriend

    Triple LNB achter switch 1 2

      • Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 686 weergaven
    • Sat4all vriend

    LNB vraagl

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 268 weergaven
    • Sat4all vriend

    Ontvangstproblemen Astra1 (19.2E)

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 361 weergaven
    • Sat4all vriend

    LNB'S met ingebouwde Satfinder

      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 834 weergaven
    • Sat4all vriend

    Xsarius antenne zoeker

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 310 weergaven


  • Berichten

    • Tuurlijk. Wat snel geweest met tijpen os  ishet typen? Na zoveel jaren kan ik het ook nog steeds niet goed.
    • Geen ASUS , mijn huidige moederbord is een  asus MET DRIVER PROBLEMEN. Nu wil ik eens de andere toer op.   Zou de koeler die is meegeleverd met de processor niet voldoende zijn, zo'n wrat  🥶  
    • Is dat een foto van een laptop of een hp desktop.   Mijn ervaring met compaq desktop zijn niet zo gunstig, en mijn laatste laptop is afgeschreven omdat het toetsenbord te veel kostte om te herstellen. de hd heb ik kunnen redden. Nu werk ik met een i5 intel op een asus moederbord en wil eens wat anders, die asus heeft driver problemen.  laptops moeten soms ook na een tijdje permanent aan de stroom. batterijen moet je soms eens vervangen.    Bij desktops moet je eens om de 10 jaar zo'n klein batterijtje vervangen,, cmos of zoiets.   Ik heb hier voldoende merk-pc liggen die niet herstelbaar zijn. TE DUUR voor onderdelen (DELL enzo, IBM, ...)   Ik ben een Boomer,   Groeten;   B.T.W. : ik heb vandaag mijn crypto miner ontvangen, moet die eens uitproberen.🤑😂    
    • @simp Je zit ook nog wel een beetje in de jaren tachtig met je systeemeisen hoor!   Hoezo geen Intel, geen Asus? En een 5.25 bay doen we al helemaal niet meer aan!   Wat moet je trouwens met al die USB aansluitingen? Ik heb een draadloze muis met toetsenbord, een printer en een fotoscanner. Drie USB poortjes aan de achterkant, meer is niet nodig. Ga vooral niet die ouwe USB2.0 meuk installeren! Opladen van moderne apparaten doe je sowieso niet via de USB van je PC. Je PC kan niet voldoende stroom leveren voor moderne telefoons etc.     Dit is kolder. Ik neem aan dat je je PC niet 24/7 aan laat staan?     Die processors hebben misschien wel dezelfde nummering maar ze verbruiken veel minder stroom en halen daarom ook bij lange na niet de performance van de PC variant. Heel vaak hebben moderne laptops last van te veel warmteontwikkeling waarna de processor als bescherming langzamer gaat draaien. Niet te vergelijken dus!     Je moet beginnen bij de productlijn die je wilt hebben. In jouw geval dus een AMD processor met GPU. En om niet gelijk al verouderd te zijn neem je een AM5 socket. Geschikt AM5 moederbord met DDR5 geheugen.   Nou, effe wat voor je van Tweakers geleend:   # Category Product Prijs Subtotaal 1 Processors AMD Ryzen 5 8600G Boxed € 222,43 € 222,43 1 Moederborden ASUS TUF Gaming A620M-PLUS WIFI € 133,08 € 133,08 1 Behuizingen Thermaltake Versa H17 € 42,26 € 42,26 1 Processorkoeling Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 € 24,71 € 24,71 1 Geheugen intern G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 € 115,90 € 115,90 1 Voedingen be quiet! Pure Power 11 400W € 58,90 € 58,90 1 Solid state drives Lexar NM710 2TB € 109,90 € 109,90   Totaal € 707,18
    • Is inderdaad een mogelijkheid, maar hoe ik dat moet doen, zal ik zoon of dochter moeten vragen. 👍
×
×
  • Nieuwe aanmaken...