Ga naar inhoud

Vu Plus

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

6.253 onderwerpen in dit forum

• 8 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 22 reacties
    • 4k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
    • 15 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 11 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,3k weergaven
    • 5 reacties
    • 979 weergaven
    • 46 reacties
    • 5,6k weergaven
    • 14 reacties
    • 10,6k weergaven
    • 12 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 15 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,1k weergaven
    • Sat4all vriend

interne cardsharing

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 2k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 11 reacties
    • 2,8k weergaven

• Gratis parkeren kan bij het station zeker niet maar idd  een eind verderop en als je mazzel hebt is er een plek.  De reistijd is hetzelfde van station naar station maar ik moet eerst naar Emmen, daar parkeren en in Amsterdam van het station naar elders. Blijft geen optie.
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! **   TurkmenÄlem MonacoSat - 52° Oost:   Melding:   Transponder 11420, die tijdelijk was geactiveerd op Turkmenistan, is momenteel uitgeschakeld.   Andere tests (mogelijk 11380 of vergelijkbare frequenties) kunnen de komende dagen ook worden uitgevoerd, maar zullen later worden aangekondigd.
    • Canal digitaal is geen Oscam ondersteuning, je kan ook andere softcams gebruiken voor canal digitaal, en een heractivering kan enkel als je 1) een actief abbo hebt en 2) de softcam je kaart kan lezen en dan ook activeren.
    • Ben een poosje van de o.a. Ned. TV via Canal Digital af. Wil nu weer Oscam weer na zo veel tijd weer activeren, echter geen resultaat. Heeft Canal Digital Oscam definitief  gestopt en ben ik nu verplicht om de standaard Canal Digitaal Cardeader te gebruiken? Btw ik ben een Linux gebruiker voor mijn ontvanger .   Hoop dat ik duidelijk ben.   O ja, ben nog steeds abo van CD, heractivering lukt dus niet.     
    • Hoi, Ik moet een keuze gaan maken met welke ik verder ga. Nu beide in gebruik maar 1 moet en 1 gaat er weg. Heb gezocht op specs maar kom van alles tegen. Wat zijn de adviezen? Ik heb openpli. canal digital    
  • Nieuwe aanmaken...