Ga naar inhoud


Smartcard canal digitaal wordt niet herkend (VU+ Solo2)?


Joshua
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten

Hallo,

gister mijn VU+ SOLO2 HD twin met 1,5Tb (en WIFI) ontvangen. Met Open PLI voorgeinstalleerd.

 

Ik ben echt een leek en alleen gebruiker. Twee problemen:

* Smartcard CD wordt niet herkend

* Als ik probeer op te nemen geeft systeem aan: Geen harde schijf gevonden of harde schijf is niet geinitialiseerd. Kan ik gewoon initialiseren, of raak ik dan mogelijk belangrijke informatie kwijt?

 

Ik heb schotel (met een LNB, van Sharp low noise Universal lnb bs1bsel 100w) gericht op 19,2 Astra. Tot gisteren met SD ontvanger en CD card de SD zenders op 19,2 kunnen ontvangen.

 

Kabel inmiddels aangesloten op LNB2 van de VU+

Configuratie:

Tuner A: niet ingesteld

Tuner B: 19.2E ASTRA 1KR/1L/1M/1N Ku band

 

Vrij te ontvangen zenders werken; de zenders van mijn basis HD pakket werken niet: zwart beeld.

 

Ik heb op fora iets gelezen over softcam installeren? Maar geen idee hoe ik dat moet doen...

 

Help!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

softcam installeren en je HD zenders zitten op een andere sat nl 23.5 E.

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

andersom insteken.Chip in de box naar onderen in lezer

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)