Ga naar inhoud


Ondertitels niet te kiezen in VTi?


Andrija

Aanbevolen berichten

Je moet zelf weten wat je doet ik gebruik al jaren vti en de subs zijn daar goed in je hoeft nergens aan te rommelen.

Als je al het wat anders wil hebben heb je in de sectie vti een aparte hoek voor de subs hier kun je alles gaan regelen.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Losse subs dus .srt files werken trouwens helemaal niet.

Je hoeft me trouwens niet te geloven,het is gewoon zo!

 

Losse srt files werken niet? Bij mij geen enkel probleem! Zolang je de srt file maar dezelfde naam geeft als de mkv.

VU+ Solo4K | Image: VTI 11.0.1 | Skins: iFlatFHD v5.1 | Picons Reflection Black by Stevie-V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ook geen enkel probleem met ondertitels, waar dan ook. Alleen moet je srt file wel dezelfde naam geven als de film: abcd.mkv en abcd.srt (bijvoorbeeld)

Overigens kan je de ondertitels (teletekst en srt) naar wens veranderen naar grootte, kleur, plaats, lettertype. Alleen wordt die instelling niet onthouden. Misschien dat de nieuwe update daar iets in heeft veranderd, ik werk niet veel met ondertitels.

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er overigens wel achter dat als ik een m2ts file met meerdere audiosporen afspeel, ik dan de srt niet kan kiezen en dus geen ondertiteling heb. Als ik de extensie m2ts aanpas naar mkv, dan kan ik de srt file weer wel selecteren. Enige nadeel is dan weer dat ik niet alle audiosporen tot mijn beschikking heb. Ieder voordeel heeft dus zijn nadeel.....

VU+ Solo4K | Image: VTI 11.0.1 | Skins: iFlatFHD v5.1 | Picons Reflection Black by Stevie-V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...