Ga naar inhoud


Slingbox niet aan Vu+ Solo 4K


Dukdalf

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Dit zijn de aansluitingen:

 

2016-01-29 16_57_57-VU Plus - Pale Moon.png

 

Wellicht dat er iets als een hdmi -> cinch converter bestaat, maar als dat niet zo is heb je denk ik weinig kans.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar de Solo 4K kan zelf prima streamen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exact...

Dus van elders (of thuis) via de virtuele tuner de programma's oproepen.

De VU+ moet dan wel in standby modus zijn of aan staan.

De gebruiker van de VU+ is dan wel een SID voor kijken of opnemen kwijt.

 

Belangrijk is evenwel nog het transcoderen opdat er geen te zware stream over een te zwak internet verbinding moet lopen...

dat is echter per geval {upload download} testen en spelen met de instellingen.

 

ciao

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar hij heeft nu eenmaal een Slingbox en die streamt veel beter als welke 4 ontvanger ook, er zijn HDMI naar component convertors, ik heb er hier een gebruik, de Slingbox kan prima overweg met component.

We delen hier graag je bevindingen Sjaak.

 

Beschrijf je ervaringen eens met de Vu+ Solo 4K en de streaming functies van deze ontvanger?

Wat is er slechter aan de streaming functie?

 

Het aansluiten van de Slingbox aan een 4K is geen optie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kennelijk zijn jouw en mijn Solo 4K verschillend.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

gezien het feit dat hij naar cinch pluggen op zoek is verwacht ik niet dat hij een type 500 heeft.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de duidelijkheid.

 

Ik oriënteerde me alleen op een Solo4K maar ontdekte dus dat er geen cinch pluggen op zitten.

 

In een reactie zag ik een opmerking van Sjaak(k) over een Xtrend 11000.

Is dit een toekomstig model wat wel cinch aansluiting heeft?

 

Overigens is het voor mij geen probleem dat ik buitenshuis geen 4K kan ontvangen.

Het beeld wat ik nu heb is voor mij voldoende. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk wordt het tijd dat een nieuwere generatie slingboxen een HDMI aansluiting krijgen.

Neemt niet weg dat ik het ook triest vind dat er op de VU+ Solo 4K geen enkele analoge aansluiting meer te vinden is.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar het voordeel van de Solo 4K is dat een Slingbox overbodig is, omdat die zelf kan streamen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...