Ga naar inhoud

Off topic

Alles wat ergens anders niet thuishoort...

18.348 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Zanger Joe Cocker overleden

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 6,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 15,9k weergaven
  1. Joe Cocker overleden.

• 1 reactie
    • 2,3k weergaven
  2. Joe Cocker overleden

• 1 reactie
    • 2,6k weergaven
    • 1 reactie
    • 7,7k weergaven
    • Sat4all vriend

Udo Jürgens overleden

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 4,2k weergaven
  3. Hoe bewijs je je gelijk in een online game?

• 0 reacties
    • 13,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 7,2k weergaven
    • Sat4all vriend

Propaanprijzen, hoe kom je daar aan?

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 5,5k weergaven
    • 3 reacties
    • 7,7k weergaven
    • 5 reacties
    • 6,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 2,8k weergaven
    • Sat4all vriend

Drie fasen aanwezig? 1 2 3 4

• Sat4all vriend
    • 59 reacties
    • 50,2k weergaven
  4. Google News sluit in Spanje na nieuwe wet

• 0 reacties
    • 7,1k weergaven
  5. PM berichten

• 4 reacties
    • 12,8k weergaven
    • 0 reacties
    • 15,2k weergaven
  6. ‘Algemene voorwaarden simpeler met pictogram’

• 0 reacties
    • 4,1k weergaven
  7. Nog even over die nieuwe Facebookvoorwaarden

• 0 reacties
    • 3,9k weergaven
  8. 27mc

• 4 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 1 reactie
    • 4,9k weergaven

• Destijds heb ik ook al eens foto's getoond hier van mijn benen die na intravasculaire laser behandeling wegens lekkende spataderen van onder de knie tot in de lies die ook zo uitzagen met bloeduitstortingen. Omdat er per 6 cm een prikje aan de aderwand volgt met verdoving en koelende vloeistof. Dat schokte ook de Fleboloog zelve toen op controle kwam. https://nl.wikipedia.org/wiki/Flebologie   De bloedanalyse van vandaag moet nog komen. Dus misschien ook een therapie. Wie weet. Mijn moeder die destijds onder de controle stond van de trombosedienst kreeg ook eens als de normale stollingswaarden onder dat normaal gezakt waren met spoed een spuitje volgens mij is dat een mix van vitamine B13 en ander Trombocyten spul.
    • Ja mooier maken dan het nu is kan ik ook niet. En JA hardware kan ook stuk gaan, maar ik geloof niet dat je een solo image op een solo2 receiver hebt kunnen plaatsen, want daar heeft @bellejt gelijk dan slikt ie niet eens dat image. Dan start de receiver gewoon met het oude image op.   Met de uren die we erin gestoken hebben, kun je zeggen einde oefening. (militaire term)
    • @ceesv bedrijven willen geen afdankertjes meer van boven de leeftijd 64 en vergeet het aantal banen dat er zou zijn voor "Ons".   accepteer het nu maar, net als de sociale zaken van de stad ook inmiddels doet   Of je hebt eigen startkapitaal dan start je je eigen zaak opnieuw ofwel je kan het vergeten. Of je kan mensen en/of de Belastingdienst willens en wetens bedriegen, want die lopen er genoeg in een geleased pak rond met een postbus adres. Kijk maar eens in de Kamer Van Koophandel registers. Via de boekhouding vinden ze alles. En werken voor Maastricht is een lachertje. Solliciteer er zelf maar eens.    
    • 36°E 11560 V 3199 Aut  ID: IHA-531
    • Eutelsat 21B 21,6°E 10919 V 30000 1/2  ID: PHX Info HD  nieuwe frequentie Eutelsat 16A 16°E 10957 H 2962 Aut  ID: Aljazeera 1   testbeeld Astra 4A 4,8°E 12130 V 27500  ID: NADIYA    nieuwe frequentie Hotbird 13°E 12149 V 27500 3/4 ID: AL24 News test Türksat 4A west beam 42°E 12423 V 27500 3/4 ID's: ALIKHBARIYA TV en YILDIZ EN Monacosat 52°E 10887 V 27500 2/3  ID: 4 Afghanistan Express -AM6 53°E 12594 V 27500 2/3  ID: Rojhelat TV
  • Nieuwe aanmaken...