Ga naar inhoud


onderzijde auto was-straat


Tonskidutch
Ga naar oplossing Opgelost door Michel,

Aanbevolen berichten

Verdorie je hebt gelijk. 35000, hebben we daar een eretitel voor? Sat4all verslaafd dekt de lading niet meer!

Dan denk ik aan Sat4all "bizar extreem" of Sat4all "schizofreen" of Sat4all "compleet gestoord" of Sat4all "completely different"

 

 

 

 

en dat laatste niet te verwarren met; And Now For Something Completely Different

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De teller was al vastgelopen op 34999, dat is wel te zien in de afdeling Audio apparatuur.

Daar staan al meerdere berichten met die tellerstand, daarom kwam er een vraag om het zout weg te spoelen omdat alles daardoor vast kan lopen (de spoep indraaien).

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

De teller was al vastgelopen op 34999, dat is wel te zien in de afdeling Audio apparatuur.

Daar staan al meerdere berichten met die tellerstand, daarom kwam er een vraag om het zout weg te spoelen omdat alles daardoor vast kan lopen (de spoep indraaien).

 

Zo vroeg al een berichtje plaatsen, je was vast nog niet helemaal wakker. ;)

In alle berichten van een lid, dus ook de oudere berichten, krijg je het totaal aantal berichten te zien.

Bovendien is er een lid met meer dan 35000 berichten waar de teller dit netjes aangeeft.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De auto aan de onderzijde wassen roept ook wel wat vraagtekens op.

Na een ritje van de nodige Km 's  naar een wasstraat en dan met warme uitlaat door de wasstraat waar de onderzijde met niet al te warm water wordt schoongespoeld lijkt me niet echt ideaal voor de warme uitlaat.

Ik zie ze dan ook wel eens dampend uit de wasstraat komen en heb daar toch wel mijn bedenkingen bij. 

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien dat er wel wat gevraagd wordt van je Knalpijp en Catalysator,

maar natuurlijk ook als het hele onderstel, en zelfs tot in de motorruimte de zoutsporen zitten => doe je motorkap maar eens open

 

lijkt het heel plausibel zoals een bevriend auto fanaat mij die tip gaf om in de winter wat vaker naar de auto was straat te gaan en dat bijtend en roest bevorderend zout af te spoelen...

 

eh;

wat dacht je van regenwater op straat dat je knalpijp en Catalysator als ook de hele onderzijde belast/bewast is toch hetzelfde?

aangepast door Tonskidutch

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

eh;

wat dacht je van regenwater op straat dat je knalpijp en Catalysator als ook de hele onderzijde belast/bewast is toch hetzelfde?

 

Ik denk dat er wel een verschil is tussen wat opspattend regenwater of dat er een volle straal koud water op je uitlaat en dan vooral op het stuk vlak bij de motor wordt gezet.

Bij de autowasstraat waar ik nog wel eens kom wordt er dan ook altijd naar gevraagd en heb je een lange rit gemaakt dan kun je eerst een kop koffie gaan drinken voordat de auto een totaal wasprogramma kan krijgen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha, die verkopen graag koffiemunten of zo :grin:

 

gerrit B

heb je al eens onder een auto gehangen terwijl die door een regenbui reed?

:blink:

 

anyhu

ik heb der eens de schuimborstel op uitgeleefd daarna de hogedruk spuit en dan eens door de wasstraat (met) gereden.

 

ben het dan toch maar even gaan vragen vooraf daar je niets ziet van die "nozzles" die de auto aan de onderzijde schoonspuit

 

karretje blinkt weer tot de volgende rit op de autosnel-zout weg

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je schrijft het zelf, en ik kan het alleen maar onderschrijven.

Zinnig 35.000ste bericht van je. ;)

 

Je schrijft zelf "vult u rustig aan" , daar komtie...

Tonsk gaat gewoon verder als een speer en doet mij

denken aan Jimmy White (snooker) alias "whirlwind".

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De auto aan de onderzijde wassen roept ook wel wat vraagtekens op.

Na een ritje van de nodige Km 's  naar een wasstraat en dan met warme uitlaat door de wasstraat waar de onderzijde met niet al te warm water wordt schoongespoeld lijkt me niet echt ideaal voor de warme uitlaat.

Ik zie ze dan ook wel eens dampend uit de wasstraat komen en heb daar toch wel mijn bedenkingen bij. 

 

Hoe doe je dat dan als het regent? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag mijn 4wieler ook eens door de wasstraat gehaald MET onderwassen.

 

Nou, dat stelde niet zoveel voor, parallel aan de auto 3 rijen nozzles in de vloer die

in mijn beleving de lading niet dekte. de buitenste rijen zat 10 cm vanaf de banden.

Dus mag je verwachten dat de wielkasten niet goed worden meegenomen.

Althans, niet te vergelijken als je daar met een HD spuitert te keer gaat.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...