Ga naar inhoud


Hoe zit het eigenlijk met atv dagen ?


1pm

Aanbevolen berichten

Ik kan bij een andere werkgever beginnen maar nu krijg ik maar 21 verlofdagen geen atv dagen  werkweek is 40 uur .

Maar hoe zit dat nu eigenlijk met die atv dagen is een werkgever verplicht dit te geven , ik weet het niet nl .

Er is geen cao in deze sector zover ik weet . 

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee, ADV of ATV krijg je alleen als je meer werkt dan volgens je contract. Als je bijvoorbeeld een contract van 38 uur hebt maar je spreekt af 40 uur te werken. Je bouwt dan per week 2 ADV uren op.

 

Maar die verlofdagen is misschien wat weinig?

Of krijg je nog wat ouwe lullen dagen?

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tot zover mij bekend zijn oude l*ll*n dagen niet meer toegestaan i.v.m. leeftijdsdiscriminatie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal wel, allemaal nieuw nieuw nieuw

en per stiel / sector zelf vrij

 

Daarnaast heb je 7 vrij opneembare ATV dagen. Indien je een of meer ATV dagen wilt gebruiken in

week 34 (bouwvak) of andere informatie wilt hebben over vrije dagen, mail dan naar

 

maar bedenk nieuw werk hebben is ook belangrijk

 

en juist daarom zal adv/ATV belangrijk blijven in de samenwerking tussen werknemer en werkgever

om anderen ook aan het werk te krijgen

 

die baasjes die 3,5 euro jobs voor jou hebben, die zullen niets willen weten van ADV/atv

dat mogen die ook nog gewoon doen ook, ja je hebt je verkocht aan een rare sociale partij als je geen lidmaatschap bij de bond hebt

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tons is ook zo wat je hier ny veel ziet is dat ze bv 10 man aanneme van bove de 50.

Dan kryge ze die premie van 6500 € geven ze een 7 mnde contract en hopla eruit na 7 mnde. Zeker dw grote bedryve werke zo , lekker zo te verdiene .

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot zover mij bekend zijn oude l*ll*n dagen niet meer toegestaan i.v.m. leeftijdsdiscriminatie.

Dat valt nog te bezien, ik krijg er 12 per jaar.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik van af september 13 :D

Mazzelpik, je hebt altijd baas boven baas, het zij je gegund :)

 

En dan beweren ze hier nog dat er geen ouwelulledagen bestaan :)

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hee, gefeliciteerd,

 

Waar mag je je mee bezig houden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hmn, al draagt een aap een bontmantel, het blijft een lelijk ding, tog! :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...