Ga naar inhoud

CanalDigitaal / TV-Vlaanderen

Alles over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen

6.296 onderwerpen in dit forum

• 4 reacties
    • 4,2k weergaven
    • 21 reacties
    • 23,1k weergaven
    • 28 reacties
    • 11k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 11 reacties
    • 5,5k weergaven
    • 30 reacties
    • 44,6k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 10 reacties
    • 5,5k weergaven
  1. 23.5 zenders op zwart

• 4 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 17 reacties
    • 9,2k weergaven
  2. vtm hd in nl pakket ?

• 13 reacties
    • 15,6k weergaven
    • 139 reacties
    • 60,4k weergaven
    • 13 reacties
    • 5,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 3k weergaven
    • 12 reacties
    • 8,8k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,9k weergaven
  3. Vreemde praktijken canaal digitaal

• 6 reacties
    • 4,1k weergaven

• Al uitgevogeld 🙂   [reader] label                         = smartcard2 protocol                      = pcsc device                        = 0 autospeed                     = 0 detect                        = cd mhz                           = 534 cardmhz                       = 369 group                         = 1 emmcache                      = 1,3,15,0 ratelimitecm                  = 4 ecmunique                     = 1 ratelimittime                 = 9000 srvidholdtime                 = 2000 cooldown                      = 30,600  
    • Ik heb in het verleden een aantal Ewent Cardreaders gekocht om mee te spelen. Nu heb ik deze aan de DM920 gehangen maar welk protocol moet ik zetten? pcsc, smartreader of phoenix. Een scan van de usb poorten geeft onderstaande info:     oscam ondersteund deze readers:
    • 36°E 11556 V 3333 Aut  ID: IHA ANA YAYIN
    • In België werken ze elke keer samen met Proximus om een dag uit te zenden rond een thema. benieuwd of er in België nog iets komt met tmf België.
    • voor de vlaamse kanalen ben je niks met een antenne want zitten gecodeerd of bestaat gewoonweg niet meer.Alle andere FTA heb je met een schotel wel makkelijk en als je een moderne tv hebt dan zitten de vlaamse gewoon vrij via de apps en kosten ze niks (Vrt max,VTM go )
  • Nieuwe aanmaken...