Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal niet,

 

Maandag trekken een depressie en een vrij actieve storing over ons land. Het wordt dus zwaarbewolkt met perioden van regen. De maxima liggen tussen 1 en 6 graden. Vooral 's avonds neemt de wind toe en zijn er rukwinden mogelijk tot 70 km/h aan zee en in Hoog-België.

 

KMI
 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen komt een nieuw neerslaggebied op Nederland af. In de middag valt opnieuw op veel plaatsen (natte) sneeuw. Het is daarbij waterkoud met 1 graad in het noorden, 2 in het midden en 2-3 in het zuiden.

De dagen daarna is het vrij normaal decemberweer met temperaturen van 5 graden in het noorden en 7 in het zuiden. Het is wisselvallig met regelmatig (winterse) buien, tussendoor is er ruimte voor de zon. 's Nachts ligt de temperatuur rond of enkele graden boven het vriespunt. Koud winterweer wordt voorlopig nog steeds niet verwacht.

 

Ach het is zo over, niet gaan hallucineren hé

 

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei dutchandrew:

Persoonlijk heb ik me vandaag verbaasd dat er veel  personen in  donkere kleurige bolides (oa. BMW en Audi) reden zonder dag-rijverlichting.

 

Ik niet. Dagrijlichten zijn nutteloos omdat de achterlichten uit blijven. Je hoort normale verlichting te voeren! 

 

 

14 uur geleden zei dutchandrew:

 

aangepast door Psychosammie
  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Sprietje:

Ik heb de ramen hier in Zuid-Spanje open moeten zetten want het was in huis inmiddels opgelopen tot boven de 27 graden en dat word me toch een beetje te gortig. Buiten 22,5 graden dus dat moet de zaak weer wat afkoelen.

 

Snel terug naar huis komen de een voor de temperatuur de ander voor de bitterballen. 

Oost west thuis best. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga maar niet naar Ajax, geen risico nemen. Wel jammmer!

20171209_110942.jpg

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Psychosammie:
16 uur geleden zei dutchandrew:

Persoonlijk heb ik me vandaag verbaasd dat er veel  personen in  donkere kleurige bolides (oa. BMW en Audi) reden zonder dag-rijverlichting.

 

Ik niet. Dagrijlichten zijn nutteloos omdat de achterlichten uit blijven. Je hoort normale verlichting te voeren! 

 

 

En zelfs dat deden ze dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrachtautochauffeurs blijven vaak ook zo lang mogelijk zonder verlichting rijden, onverantwoordelijk gedrag.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...