Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Maar het was vandaag wel code Rood, dat bestond vroeger niet.

Die milieu maatregelen beginnen hun vruchten af te werpen.

In Friesland is de bestuurskamer van de Friese Elfsteden permanent bezet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even wachten tot er een paar fanatieke zomerbanders in de regering komen. Daarvoor hoef je niet slim te zijn, hooguit sluw.

Maar zoals een wijze Chinees 3000 jaar of zoiets geleden al zei: Slimme mensen zijn niet sluw en sluwe mensen zijn niet slim.

Een waarheid als een koe.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei luisteraar:

de f1  motor zit even voor de achter as dat heet midden motor porsche heeft dat 80 jaar geleden bedacht. 

Weer terug naar weer en sneeuw en banden. 

Ferdinand Porsche heeft dat niet bedacht, wel had de P-wagen einen Mittelmotor. En daarna de hieruit resulterende A-D types van Auto Union.

 

De Daimler Kutschenwagen had reeds een middenmotor, maar de Rumpler https://de.wikipedia.org/wiki/Rumpler-Tropfenwagen

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik veronschuldig mij je hebt gelijk de midden motor had Daimler al eerder op de markt. 

Morgen nog een dag sneeuw en ieder kan de zomer bander weer erop gooien. 

Winterbanden hebben bij de hoge temperaturen te zacht rubber daardoor minder grip tov zomerbanden. 

Dit resulteert in meer band slijtage dus weer banden kopen. 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei ceesv:

Achterwiel aandrijving is alleen voor gevorderde automobilisten.:)

Jonge gasten net niet meer groen achter de oren met pa zijn BMW, (vul gerust zelf andere merk, achterwiel aangedreven wagen), een gevorderde automobilist? Niets tegen BMW hoor, sportieve auto, maar niet voor zo jonge gasten en er zijn er veel hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei moonchild:

Weer terug naar het weer. Waar zijn de Pizza scouters gebleven? In de zomer scheuren ze rond alsof ze familie van Valentino Rossi zijn en nu.......zitten ze thuis en huiliehuilie :D

Nee hoor, hier eentje gezien vandaag, had alle moeite om die scooter recht te houden.

 

52 minuten geleden zei minplus:

Even wachten tot er een paar fanatieke zomerbanders in de regering komen. Daarvoor hoef je niet slim te zijn, hooguit sluw.

Maar zoals een wijze Chinees 3000 jaar of zoiets geleden al zei: Slimme mensen zijn niet sluw en sluwe mensen zijn niet slim.

Een waarheid als een koe.

Ik ken nochtans heel wat slimmeriken die ook sluw zijn. ( in de bankwereld)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Sjaak(k):

 

Dat kan ik ook van jou opmerking zeggen, je hebt het maar steeds over Oostenrijk en Duitsland waar winterbanden al wettelijk verplicht zijn daar speelt die discussie niet.:P

Wij hebben het hier over het nut van wel of geen winterbanden in Nederland waar het bijna nooit meer winter is net als bij jou in Spanje waar winterbanden ook niet verplicht zijn.

Over het nut daarvan in Nederland zijn de meningen erg verdeeld gezien de diverse gemotiveerde inbreng in dit draadje.

Verzekeraars willen nog steeds niet winterbanden verplicht stellen, omdat nog maar 1/3 van de verzekerde klanten op winterbanden rijd, er is veel weerstand tegen een verplichting, en ze het daarom niet verplicht willen stellen. En gezien de klimaat verandering denk ik niet dat die verplichting er ooit zal komen.:/

Jij en nog een paar mensen zijn zo overtuigd van hun gelijk met niet relevante argumenten die misschien in het buitenland nut hebben, maar niet van toepassing zijn op ons Nederlandse zee klimaat om toch winterbanden onder je auto te leggen.

 

PS. Mijn banden staan voor altijd op 2.8 bar (eco) en 2.5 achter als ik die op 1.3 zou zetten rij ik echt op mijn alu velgen.

Sjaak(k, als F1 expert weet je toch dat dit fake news is. Ze rijden daar met 18-22 PSI, rond de 1,3 dus. En de F1 banden zijn veel breder dan de banden onder je Daihatsu.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...