Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


13 minuten geleden zei Penthe:

Rare reactie van jou moonchild , er is nooit sneeuw en de grootste F1 figuren hebben als eens een crash gehad of zelfs meedere en sommige vooral niet Spaans kunnen dat niet eens na vertellen

 

Niet raar, beste F1 coureur heeft ongeluk en loopt gelukkig goed af. Maar leden hier kunnen zo goed rijden dat hun nooit iets overkomt. Niet logisch......

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
23 minuten geleden zei Penthe:

Rare reactie van jou moonchild , er is nooit sneeuw en de grootste F1 figuren hebben als eens een crash gehad of zelfs meedere en sommige vooral niet Spaans kunnen dat niet eens na vertellen

 

Echt?

Maar wel meet sneeuwkettingen en winterbanden.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei kiekiek:

 

Volgens de garage ben je het beste af met een set zomerbanden, een set winterbanden en een set allseason banden en van iedere set nog een complete extra set, voor het geval ze van je auto af gejat worden. Voor de echte diehards is er ook nog een verzekering tegen diefstal/mollest af te sluiten.

 

Want stel dat zeg ... ;)

Misschien tijd voor een andere garage in jouw geval?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei minplus:

Weer een voor jou typerende reactie, Sjaak.

De F1 heeft de motor boven de achterwielen...

 

 

Nee, beter kijken . De motor ligt direct achter de coureur en daarachter zit het koppelingshuis dan de versnellingsbak en het differentieel.

De motor zit zeer zeker niet boven de achterwielen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei leo1949:

24910055_10155169729918977_6643785516462

Ik lag net letterlijk kreupel grinning-smiley-024.gifgrinning-smiley-043.gifgrinning-smiley-024.gif

Ik lach me letterlijk kreupel grinning-smiley-024.gifgrinning-smiley-043.gifgrinning-smiley-024.gif

 

 

 

 

WP_20171212_02_04_17_Pro.jpg

WP_20171210_11_34_57_Pro.jpg

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Laat me raden.

De discussie weerspiegelt dit draadje

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ceesv:

Laat me raden.

De discussie weerspiegelt dit draadje

 

Ha ha goed geraden ceesv, door hoog oplopende discussies werd er na half uur gestopt met dit onderwerp. Wat heb ik geleerd uit deze discussie.

1 Winterbanden verminderen de remafstand gevoeliger in de winter.

2 Maar door een vaak onverantwoord rijgedrag van gebruikers ervan wordt dit grotendeels teniet gedaan.

3 Dhr De Mol, onderzoeker van het gebruik van winterbanden, wil vooral de professionele weggebruikers ervan verplichten, zoals vrachtwagens en lichte vrachtwagens zoals camionettes.

4 Algemeen verplichten is een heel gevoelig punt, volgens De Mol, hij wil wel maar dan verplicht je iedereen , ook onder andere het deel weggebruikers die het financieel moeilijker heeft.

5 Eindconclusie van De Mol is, zomer of winterbanden, als je je rijgedrag niet aanpast, heeft het geen enkele zin, ook met winterbanden ga je in de slip. Zij kunnen wel het verschil maken           bij het oprijden van een helling.

En zoals ik eerder zei, werd de discussie na half uur gestopt. Wil je zelf even luisteren dan via deze link.https://radio1.be/moeten-winterbanden-verplicht-worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...