Ga naar inhoud


Justvoip callerID geeft prefix +34 (Spanje)


Kowalski

Aanbevolen berichten

Sinds enkele dagen wordt mijn uitgaand nummer, dat via Justvoip gaat, aan de andere kant gerapporteerd als: +343146.......

Dus de prefix van Spanje +34, dan 31 (Nederland), dan kengetal en de rest.

 

Bij 2 kennissen met ongeveer dezelfde setup doet zich hetzelfde probleem voor, dus +34 voor het nummer.

Ik heb het probleem gemeld bij Justvoip, maar de service aldaar is kennelijk weer erbarmelijk slecht, want ik kreeg een standaard antwoord terug, waaruit ik opmaakte dat mijn melding niet door een normaal persoon gelezen is.

 

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het komt omdat je je justvoip account geregistreerd hebt vanaf een spaans ip adres met spaanse gegevens. Ik heb mijn justvoip in Noorwegen met Noors IP geregistreerd zodat ik geen btw hoef te betalen blush maar als klein neveneffectje wordt mijn zweedse nummer nu als +4746xxxxxxxxx doorgegeven... die +47 is Noorwegen, gevolgd door de 46 van Zweden.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, ik gebruik dit nu al bijna 2 jaar en het probleem doet zich pas enkele dagen voor, en tevens bij (nu reeds) 3 kennissen die ik ook hiermee later geholpen heb.

Ik woon gewoon in Nederland, en ik heb niks geregistreerd met een Spaans adres of Spaanse gegevens.

 

Overigens heb ik het zojuist nog eens even getest, en nu was de CallerID wel weer goed smile . Misschien is het inmiddels opgelost? Laten we het hopen...

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn... hier is het al een aantal maanden 'fout' met die +47 ervoor... ik heb het de afgelopen tijd niet meer gecontroleerd wink

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...