Ga naar inhoud


Enhanced movie player probleem in VTI4.1


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Wat NAS is, weet ik niet.

Is het eigenlijk nodig, dat voor een nieuw image er ook veranderingen moeten plaats vinden van drivers en of kernel?

Ik meen te begrijpen dat de "fout" komt van Vu+ zelf en alleen geldt voor een Duo.

Om het bij VTi te houden, zolang ik dit gebruik, ik denk nu een jaar, nog nooit een probleem gehad.

En voor versie 4.0, waar het gedoe mee begon, zijn er toch al heel wat image veranderingen geweest.

Er zit niks anders op dat we er op moeten hopen dat er een oplossing van Vu+ komt.

 

Het zou toch te gek voor woorden zijn, als alle gedupeerden een nieuwe harddisk moeten gaan kopen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Emikli,

is zoals boven reeds aangegeven bijna opgelost.

de ene doet het zelf, de ander wacht op actie van het VU+ team v.d. fabrikant.

het bericht ken je (Der ultimative Ruckler Thread!)

en die het zelf aangepakt hebben hebben het opgelost.

is eigenlijk, als je al wat langer meedraait een oude bekende overigens > die oplossing.

ciao

aangepast door Tonskidutch

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mij er maar weer eens doorgeworsteld, maar vind de oplossing helaas niet en heb echt alles gelezen.

Maar het wordt zo´n obsessie, lees ook op andere forums over het probleem en op een gegeven ogenblik, zie je door de bomen het bos niet meer.

Kan je zo vriendelijk zijn om te zeggen op welke pagina (nummer), bij Der ultimative Ruckler Thread!, het staat.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

posticonnew.gif Today, 13:59

mijn korte samenvatting...

1)

met de Fabrikant van de Harddisk zijn software de sata150 instellen als maximale snelheid

2)

als je problemen hebt, en alleen dan het ext2 formaat gebruiken voor je harddisk (hetgeen complete backup betekend en urenlange kopieeracties

3) mijn wens

kan echter zijn, dat de driver ontwikkelaars het sata 150 <> sata 300 issue oplossen, mede daar dit voorheen ook op oudere versie werkte.

 

bedenk echter wel, bepaalde harddisk's hebben het probleem vanaf het begin (ouder versies drivers) die moeten echt overwegen oplossing 2)

 

dat is "in a nutshell" de methodiek

en nogmaals het betreft de variabele "eco" disks die dynamisch wisselen

ciao

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...