Ga naar inhoud


Ziggo eredivisie live werkt niet


Zork9999

Aanbevolen berichten

ik vind je uitleg dus niet duidelijk

sorry aan _HarmeN

 

nog even terug > Zork spreekt over - CCcam en Oscam geinstalleerd

ik spreek over oscam (liefst PUUR)

 

de configuratie van CCcam aanpassen brengt geen sjoege, daar oscam de cardserver is...

snappie

aangepast door Tonskidutch

Walking On The Moon

The Police

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Irdeto kaarten werken niet met alle cccam versies meen ik. Kijk eens of een oudere versie wel goed gaat?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn oude vu duo met pli en cccam 2.30 ziet de irdetokaart gelijk en dit is ook van toepassing op een dm800 hier in huis

 

ik ga wel even oudere versies proberen wiz :)

VU+ Duo2 met S en C tuner, VU+ Duo astra 1-2-3 en HB en draaibaar op tuner B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit een prachtig commercieel verkoopverhaal net als toen LNB's geschikt voor HD en de vreeselijk dure Scart en HDMI kabels.

Ik zie nergens een fatsoenlijke onderbouwing voor het toepassen van een 100Hz coaxkabel.

Wel zie ik dat die geschikt zijn voor 100Hz TV's maar daar gaat het nu niet om.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me ooit heb  laten vertellen is dat de frequenties beter gescheiden zijn.
Sommige dingen moet je gewoon aannemen/proberen.
 

In ieder geval zou dit de oplossing kunnen zijn voor je problem. (Vu ontvangers staan niet bekend om de beste drivers en tuners vandaar dat je ze moet helpen ;) )

 

Ik heb geen enkel belang als je een andere kabeltje gebruikt. Ik probeer je alleen maar wat tips te geven.

Als het zo moet is dit de laatste keer geweest dat ik iemand op weg help door mijn ervaringen te delen.

 

Groetjes Ronniehood

 



 

aangepast door ronniehood
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me ooit heb  laten vertellen is dat de frequenties beter gescheiden zijn.

Sommige dingen moet je gewoon aannemen/proberen.

 

In ieder geval zou dit de oplossing kunnen zijn voor je problem. (Vu ontvangers staan niet bekend om de beste drivers en tuners vandaar dat je ze moet helpen ;) )

 

Ik heb geen enkel belang als je een andere kabeltje gebruikt. Ik probeer je alleen maar wat tips te geven.

Als het zo moet is dit de laatste keer geweest dat ik iemand op weg help door mijn ervaringen te delen.

 

Groetjes Ronniehood

 

 

 

 

 

Ze maken het steeds mooier, ik ben op zoek naar de Vu+driver-kabel, in combinatie met die 100Hz kabel zou dat dé oplossing moeten bieden voor de slechte drivers en tuners......, dan hoeven de imagemakers de nieuwe drivers niet meer toe te voegen en onstaat er een totaal nieuwe 'workaround' ;)

 

Ik heb zelden zoveel bullshit gelezen, ik snap best wel dat de 'leek' (niet negatief bedoeld) zich helemaal op het verkeerde been laat zetten door zulke zaken.

De frequenties gescheiden door de kabel transporteren, leuk bedacht, het zal ook wel zijn prijs hebben gehad.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze maken het steeds mooier, ik ben op zoek naar de Vu+driver-kabel, in combinatie met die 100Hz kabel zou dat dé oplossing moeten bieden voor de slechte drivers en tuners......, dan hoeven de imagemakers de nieuwe drivers niet meer toe te voegen en onstaat er een totaal nieuwe 'workaround' ;)

 

Ik heb zelden zoveel bullshit gelezen, ik snap best wel dat de 'leek' (niet negatief bedoeld) zich helemaal op het verkeerde been laat zetten door zulke zaken.

De frequenties gescheiden door de kabel transporteren, leuk bedacht, het zal ook wel zijn prijs hebben gehad.

Is het ondertussen geprobeerd door de bekabeling te vervangen. Andere tip is testen met/zonder kabelversterker of eventueel met een andere versterker.

 

Het is wel erg makkelijk om iemand af te zeiken zonder het eerst gewoon te proberen en dan de bevindingen te plaatsen.

 

Misschien leg ik het wel technisch verkeerd uit maar ik durf hardop te beweren dat het in het signaal zit en niet in de codering.

Zoals Ik al eerder heb aangegeven heb ik het zo op verschillende lokaties opgelost.

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het zou prettig zijn wanneer hij bij een van zijn bezoeken aan dit forum nog eens zou melden hoe dit probleem is opgelost.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...