Ga naar inhoud


Eurosport 2 HD op M7 transponder gestart


guppje29

Aanbevolen berichten

Komt er zowaar weer eens een zender bij?? :confused:

 

In plaats van eraf?? :confused:

 

Moet niet gekker worden met CDS!

 

Nu nog even Eredivisie Live 3 en 4 (in HD) en het volledige sport1 pakket en ik zou nog blijven ook! :confused:

 

Maar dan toch zeker wel voor dezelfde prijs. :grin:

 

Denk dat ze meer te vrezen hebben van tv over ip omdat er steeds meer streams te zien zijn, en zelfs met bepaalde linux ontvangers ook al te bekijken zijn. RTL XL wordt hier nu al regelmatig gebruikt en beeld valt me niet eens tegen. ;)

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik betwijfel of de Eurosport 2 SD variant voor CDS beschikbaar blijft. Aangezien de Eurosport 2 HD variant een andere programering heeft ivm rechten voor de Bundersliga.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Zit het bedrijf soms in Staphorst? :grin:

 

Nee, want daar naaien ze niet, CDS naait wel zijn abonnees....

  • Like 1

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zender zou op 2 juli starten!

Vandaag is 2 juli, maar er is geen beeld van Eurosport2HD.

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport 2 vanaf 3 juli in HD

De tweede zender van Eurosport, Eurosport 2 zal vanaf 3 juli ook in HD gaan uitzenden. Eurosport 2 HD vind je vanaf 3 juli in de HD-zenderlijst op kanaal 38. Heb je een HD-ontvanger die de CanalDigitaal zenderlijsten automatisch of handmatig inlaadt, dan vind je deze nieuwe zender straks vanzelf in je zenderlijst terug. Heb je een ontvanger die de zenderlijsten niet ondersteunt, dan dien je zelf de nieuwe frequentie- en transponderpositie van Eurosport 2 HD in te voeren: ASTRA 23,5 12109.00 H 27500 3/4.

Eurosport 2 HD is te ontvangen met een HDTV-pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...