Ga naar inhoud


Nieuwe Dmm Image + HBB-Tv en de bij behorende plugins (Cccam)


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Ik ben vanmorgen maar weer eens aan het experimenteren geweest met de nieuwe DMM dreambox-image-dm8000-20120512.nfi.Wat me opvalt is wanneer ik dccamd (Cccam) draaiende heb dus gewoon beeld,en ik installeer daarna g3wizard_0.16-r0_all,ipk en installeer daarna GP3 BluePannel verdwijnt dccamd(Cccam) dat wil zeggen dat deze niet meer werkt en ook niet meer aan de praat te krijgen is.Verder heb ik e2-mipsel-cccam_2.2.1_101122.tar.gz geinstalleerd en deze werkt met GP3 Blue Pannel dus ik kan deze Cccam 2.2.1 selecteren en opslaan, maar dan nog werkt deze cam niet.Komt dat door die nieuwe kernel of vergeet ik iets.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben geen programeur helaas,maar ik denk dat de bouwer van die GP3 plugin toch even moet kijken wat er niet goed gaat.Zou mooi zijn dat je deze plugin gewoon met alle onderdelen zoals in de oudere image werd gebruikt kon gebruiken.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

dag

waarom heb je g3wizard nodig voor je cams

het gaat ook anders en zeer simpel in een omedraai zet je er zoveel cams erin dat je wilt, gewoon cam select en klaar

moet voorzichtig zijn met schrijven weet niet of de file hier mag gezet worden

heb de 800se mooi draaiend met de dreambox -image 20120519 en de updates gedaan

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De g3wizard/blue panel die je dan krijgt ondersteunt ook helemaal niet het installeren of downloaden van cam's. Gemini doet dat al lang niet meer. Wél kun je een cam erin bouwen -eventueel via tspanel oid- en zal dan ook automatisch gestart worden, dat is met een beetje gerommel ook perfect voor mekaar te krijgen is mijn ervaring tot nu toe.

aangepast door dagg

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werkt het prima met GP3, maar ik gebruik natuurlijk wel de gp-cam-cccam.

Je kunt ook de Onestep cam feed installer gebruiken, makkelijk als er weer een nieuwe cam versie uitkomt.

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles werkt traag met deze image, zelfs m'n dvd schijven worden niet herkend. Gauw terug naar Pli

Fijn dat je dit even meldt!

Soms krijg ik ook even het idee dat er inmiddels iets beters is dan Pli. En dan is het maar goed dat hier proefondervindelijk wordt herbevestigd dat Pli nog steeds de beste image heeft.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag

waarom heb je g3wizard nodig voor je cams

het gaat ook anders en zeer simpel in een omedraai zet je er zoveel cams erin dat je wilt, gewoon cam select en klaar

moet voorzichtig zijn met schrijven weet niet of de file hier mag gezet worden

heb de 800se mooi draaiend met de dreambox -image 20120519 en de updates gedaan

mvg

 

Dat in een omedraai een Cam inzetten wil bij mij niet,omdat somige plugins niet werken bij mij.als jij iets hebt wat werkt zet je dat bestand hier gewoon even neer dan hebben wij er ook wat aan.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat in een omedraai een Cam inzetten wil bij mij niet,omdat somige plugins niet werken bij mij.als jij iets hebt wat werkt zet je dat bestand hier gewoon even neer dan hebben wij er ook wat aan.

 

Hoe ervaar jij deze image? Loopt HBB tv soepel bij jouw? Bij mij is ie erg traag, dit geldt ook voor de applicatie web browser.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat in een omedraai een Cam inzetten wil bij mij niet,omdat somige plugins niet werken bij mij.als jij iets hebt wat werkt zet je dat bestand hier gewoon even neer dan hebben wij er ook wat aan.

Dag Loui,

 

Ik heb een ipk gevonden die er voor zorgt dat je softcams kunt installeren.

Zie attachment.

 

Kopieer de file naar je box naar / (root).

Daarna `opkg install *.ipk` via telnet.

Of via het menu, ik weet zo niet meer waar, kun je ook packages installeren.

Nar installatie; box booten en bij software kun je CCcam installeren.

 

gr,

BW

gp-cam-feed_0.3_mipsel.ipk

aangepast door BushWhacker

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Loui,

 

Ik heb een ipk gevonden die er voor zorgt dat je softcams kunt installeren.

Zie attachment.

 

Kopieer de file naar je box naar / (root).

Daarna `opkg install *.ipk` via telnet.

Of via het menu, ik weet zo niet meer waar, kun je ook packages installeren.

Nar installatie; box booten en bij software kun je CCcam installeren.

 

gr,

BW

 

Dat is wat ik zocht,ik moest het constand handmatig doen.Nu zal het wel iets eenvoudiger gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...