Ga naar inhoud


freedays i.c.m voipbuster


Aanbevolen berichten

Enkele jaren geleden, gebruikte ik voipbuster( internet) in het buitenland, om tel. contact te zoeken met nederland.

Ik maakte dan gebruik van een beltegoed met freedays.

Bestaan deze freedays nog als ik mijn beltegoed opwaardeer.

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee; je krijgt bij het kopen van credit een aantal freedays met een maximum van 365. Deze tellen vanaf deze dag met 1 per dag af onafhankelijk van het belgedrag.

Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met justvoip (of andere betamax clones) beltegoed laadt krijg je nog steeds freedays. Bij justvoip is het 120 dagen freedays als je voor 10 euro opwaardeert.

Bij andere clones kan het aantal freedays verschillen, en ook het aantal minuten per 7 dagen dat je 'gratis' kan bellen, scheelt ook... maar meestal is dit wel ruim voldoende.

Ik gebruik zelf justvoip.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaal geen btw bij justvoip, omdat ik me geregistreerd heb met een Noors IP adres... dan betaal je alleen transactiekosten van paypal, en dat is 60 ct, totaal ben je dan 10.60 kwijt.

je moet op de kleintjes letten, toch?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog zo een die op zijn kleintje(s) let....

Maak sinds mensenheugenis gebruik van o.a. Voipbuster en ik ben bijzonder te spreken over hun diensten. (ook mijn voip-in nummer lijkt "altijd" in de lucht wat ik van Budgetphone helaas niet kan zeggen)

 

Ik vind echter die opslag van zo'n 2,31 wel fors.

Zij incasseren bij mij via creditcard; is het middels ideal soms goedkoper @iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij de kosten via Ideal. Bovendien is Dellmont (Betamax) thans gevestigd in Luxemburg waar een lager BTW tarief van toepassing is.

 

- Product description: Voip Credit for VoipCheap

- Credit amount: EUR 10.00

- Handling fee: EUR 0.50

- VAT amount: EUR 1.58

- Total amount (this amount will be charged): EUR 12.08

- Transaction date: 2012-06-06

- Payment method: IDEAL

- The transaction will appear as "Dellmont" on your bank statement.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Ideal-transactie vorig jaar augustus Eur 12,08 en dit jaar maart via VoipHanstel en dat was goedkoper; berekende Eur 11.35

Zo zijn m'n belkosten tussen 15 tot nog geen 25 euro per jaar. Uiteraard exclusief de kosten v/d internet aansluiting.

Ik bel al vanaf eind 2005 en de laatste 2 a 3 jaar is eea stabiel dmv een Fritzbox 7170.

aangepast door iemand

gr. Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Zal de volgende keer ook middels Ideal gaan betalen; wie het kleine niet eert......

 

@Iemand: ja ik gebruik ook met veel plezier een Fritzbox!

Fantastisch ding met oneindig veel (Voip)mogelijkheden helaas zijn ze qua A(V)DSL-modem minder optimaal naar mijn eigen ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is opmerkelijk al die verschillende formules en allemaal van dezelfde organisatie Dellmont (voorheen Betamax). Verschillen zitten in belvrije dagen in combinatie met betaalde diensten voor mobiele en niet vrije tarieven.

 

Ik dacht overigens, dat VoipbusterPro wel een starttarief hanteerde voor ieder gesprek.

 

Ik doe naar vaste nummers Voipbuster en naar mobiel in hoofdzaak VoipCheap en inkomend Budgetphone en Zeelandnet..

 

Ik kan de uitgaande gesprekken eenvoudig aangeven door eerst een 8 of 9 te kiezen. Dit heb ik zo ingesteld.

 

Met commando regel kan het ook automatisch.

 

Werkt allemaal probleemloos. Geluid is van een prima kwaliteit. Voor de ontvanger maakt van het gesprek niets uit. Die ziet je CallerID, dat je zelf hebt aangegeven en heeft geen idee via welk kanaal je belt.

 

Verder is er ook nog een FUB (Fair User toepassing). Je kunt niet zomaar veel bellen.

 

Ze hebben nu ook VoipMobile, dan kun je met je smartphone Iphone of Android in combinatie met WIFI verbinding ook via je Voip provider (gratis) bellen.

 

Het werkt wel. Helaas is het geluid maar matig. Maar dit ligt mogelijk aan mijn toestel of aan de instelling..

 

Op zich een interessante ontwikkeling, temeer op veel plaatsen gratis WIFI ter beschikking is of komt. En dit moet ook in het buitenland kunnen werken.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...