Ga naar inhoud


veel nieuwe zenders bij upc


de vrije fries

Aanbevolen berichten


  • 6 maanden later...

hoi,

 

UPC breidt in mei haar HD zenderaanbod met drie zenders uit. Hiermee komt het standaard HD-aanbod van UPC op 32 zenders. Op 1 mei voegt UPC als eerste aanbieder in Nederland Syfy HD en 13th Street HD toe. Vanaf 15 mei komt TLC HD beschikbaar. Per 1 mei geeft UPC de nieuwe zender RTL Telekids door

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar voor UPC is het natuurlijk wel een nieuwe zender. Overigens is sinds een paar dagen Car Channel gestopt bij UPC (en iedereen die hem nog door gaf) en per 1 mei stopt ook Russia Today. Volgens de berichten ook bij iedereen in Nederland die hem door geeft. Dan is hij hier alleen nog via de schotel te zien. En in HD natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het probleem met kabelmaatschappijen... je zit met de contracten zie ze afsluiten. En dan moet je ook nog fors betalen.

Gelukkig geen kabel tv hier, en kan ik nog steeds RT kijken... ik kijk bijna iedere dag altijd wel even.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ben ook blij dat ik, behalve UPC, er ook nog een schotel bij heb ter aanvulling. :)

 

Overigens kunnen de kabelmaatschappijen er bij deze 2 zenders weinig aan doen (als de berichten waar zijn die ik gelezen heb). Bij Car Channel is de uitzendlicentie ingetrokken en Russia Today heeft te kennen gegeven dat ze niet meer in Nederland doorgegeven willen worden (de reden is mij onbekend).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Toen ik 3 jaar terug een schotel had was er dd geluid op publieke omroepen en de rtl kanalen, op oa Sbs 6 en veronica niet. Nu zit ik op Upc, daar is het wel dd.

Maar ik heb begrepen dat upc dit bij sommige zenders zelf toevoegd, ik kan dus uit ervaring vertellen dat het geluid op Sbs6 niet om aan te horen is, de downmix is zo slecht dat ik zelfs bij een kno arts geweest ben omdat ik de boel niet meer kon verstaan.

dus ik ga weer terug naar een schotel, dat surround geluid was een argument voor mij, maar nu niet meer. ik wil gewoon zelf de vrije keus hebben ( ook in audio spoor ). beter goed stereo dan slecht surround.

 

Overgens is mij al opgevallen dat het geluid van tv signaal zowel bij schotel als Upc belabberd is, dat valt op een normale set waarschijnlijk niet op, maar ik kan nooit normaal doen.....

Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds 1990 een schotel (sinds 1-5-2012 geen abo meer, alleen FTA). Ook heb ik al een jaar of 10 UPC.

 

Ik heb via mijn homecinema set geen probleem met het geluid bij UPC. Althans, niet dat dit me opvalt. En als DD je niet bevalt, schakel je dit in het menu van de box toch uit?

De meeste zenders met 5.1 worden wel goed doorgegeven. Zeker als er ook echt 5.1 bij een uitzending wordt doorgegeven.  ;)

aangepast door Alfons Verbiest
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...