Ga naar inhoud


Geen Commedy Central/Kindernet


hugogertie

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een VU Duo lopen met Oscam als cliënt achter een ET9000 die als server werkt.

Alleen op deze ontvanger blijft Commedy Central zwart. Op de andere oscam cliënts (DM800, DM500hd en ET5000) geen probleem. Ook wanneer de smartkaart in de VU Duo zit heb ik hetzelfde effect dat Commedy Central/Kindernet zwart blijft.

Ik heb de lijst van CD via de fastscan er in gezet en daarna opnieuwe opgestart, dit is ook geen oplossing alleen deze zender blijft zwart.

VU Duo werkt met PLI 2.1 laatste update van 26 sept 2012.

Hebben meer mensen hier last van of heeft iemand de oplossing ?

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb er de Henksat setting in zitten waar het probleem zich openbaarde. Ik heb daarna de fastscan gedaan en toen de ontvanger opnieuw opgestart. Het resultaat is hetzelfde, de zender blijft zwart.

Ik zal er vanavond even een andere lijst inzetten die online staat via de menu, aplications, download en dan settings.

Kom er op terug.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, wanneer je een fastscan doet wijzigt de frequentie van Commedy Central niet en staat gewoon nog op de 19 graden in de fasscanlijst. :crazy:

Wanneer je dus een scan doet op de 23 graden en daarvan Commedy Central bekijkt wel beeld. Probleem opgelost mijn dank is groot....... nou eigenlijk dat van mijn kinderen. :grin:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...