Ga naar inhoud


Films van HDD naar USB??


Spotvogel

Aanbevolen berichten

Ik haal nu van m'n Duo met Pli een opgenomen film via Open Webif via het draadloze netwerk naar m'n laptop, waar ik 'm op een USB stick opsla.

Dat gaat, ahum, langzaam......

 

Is er een manier waarop ik gewoon die stick in de Vu stop en de film over zet?

 

Iets anders?

Ik had al lang geaccepteerd dat m'n netwerk EN m'n laptop te traag zijn om HD naar de laptop te streamen, SD gaat wel zonder hikken.

Echter, tot m'n stomme verbazing kan ik OPGENOMEN HD content wel probleemloos streamen en dus kijken op de laptop, via de draadloze verbinding?

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja ja

:D

tuurlijk kan dat,

bedenk wel dat de USB stick als ext2 geformateerd moet zijn anders krijg je bij een fat32 de 4 GigaByte limit voor de kiezen (films zijn vaker groter dan 4 GB

met dreamexplorer of midnightcommander op de VU zelf

 

ja dat loopt gewoon prima, als de stick genoeg Mbit/seconde aan de Router levert.

ciao

Don't Let Me Be Understand

Valerie Broussard

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan dit ook met pli?op de foto zie ik vti staan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je het softwarepanel even doorspit van Openpli zit ie er misschien in (in de download feed)

zoniet moet je eens kijken of die als mipsel handmatig erin gezet kan worden

overigens heten plugins soms net even anders bij Openpli, maar als ik het wel heb is dat Dreamexplorer 7.3 voor openpli 3.0

ciao

Don't Let Me Be Understand

Valerie Broussard

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...