Ga naar inhoud


dvb-t stick op vu duo via pli 3.0 hoe begin ik er aan?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


Ik heb vandaag nog eens gekeken of ik op m'n tv van bescheiden formaat een standaard satelliet zender beter vond dan Digitenne. Hiervoor Nederland 2 eens vergeleken. Ik zie wel degelijk verschil, ook op SD is satelliet echt belangrijk beter. Het Digitenne plan laat ik daarom toch maar varen. Per maand is digitenne € 9,66 en basis (zonder HD) van CD kost € 11,95, geen groot verschil . Daarnaast zijn er startkosten bij Digitenne van € 36 en (online) bij Canal Digitaal € 4. Om Digitenne op mn vu duo te kunnen laten werken dus een dvb-t stickie nodig van € 25. Bij Digitenne heb ik dan 1 kijk of opname mogelijkheid en bij Satelliet in ieder geval 4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is idd als je op bovenstaand zoekt bij de winkel die bovenaan staat te verkrijgen voor 25 euri.

Het kan wel zijn dat je er specifiek naar moet vragen, men heeft hem niet in de winkel liggen maar had hem wel in het magazijn liggen in mijn geval.

 

Helaas niet op voorraad in het magazijn, volgens hun systeem nog wel in een winkel. "als ze de voorraden daar wel goed bijhouden meneer"

Heb inmiddels tweedehands een 73e SE gekocht. Dichterbij, goedkoper, en zo spreek je een medesatter nog eens :-)

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...