Ga naar inhoud


vu + maar welke


bierboer

Aanbevolen berichten


hallo ik wil een vu kopen maar wet niet welke wil HD kijken en HD tegelijk opnemen en het liefst doorlussen achter bij de ontvanger

Hoeveel wil je uitgeven?

Heb je al een schotel installatie? En zo ja, met maar 1 kabel?

Heb je al op de site van Vu+ gekeken, volgens mij kunnen ze allemaal HD bekijken en HD opnemen. Tegelijk durf ik niet van allemaal te zeggen, volgens mij alleen de Solo niet.

Vu+ Solo 4k, VTi 13.x, 1000GB HDD
Visiosat Bi-satellite G4 QUADRO
Astra 1, 2, 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met doorlussen achter de ontvanger?

Het fysieke doorlussen met een coaxkabel naar een andere ontvanger of alleen het (interne) doorlussen t.b.v. het kijken naar één programma en het tegelijkertijd willen opnemen van een ander HD programma.

 

Je hebt in elk geval een ontvanger nodig met 2 tuners en daar zijn er meerdere van.

Wil je echter fysiek doorlussen dan heb je per tuner een in- en een uitgang nodig en daar is er op dit moment maar één van en wel de Ultimo.

 

Wil je niet fysiek doorlussen dan komen ook de DUO en de SOLO2 hiervoor in aanmerking.

In het late voorjaar komt daar ook nog de DUO2 bij.

 

Als je de fysieke doorlusoptie niet nodig hebt dan is denk ik op dit moment de SOLO2 de beste optie met een goede prijs- / kwalteitsverhouding.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bierboer, de duo kan je softwarematig via instellingen "doorlussen" , een coax van uitgang tuner 1 naar tuner 2 is dus niet nodig en trouwens niet mogelijk omdat er enkel 2 ingangen zijn.

De andere vu's waarschijnlijk ook, maar die ken ik niet.

geholpen worden is leuk, iemand anders kunnen helpen leuker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...