Ga naar inhoud


Vu solo 2+ enkele vragen


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden heb ik met Jurgen hier van het prikbord een discussie gehad over de VU+ UNO die mij toch wel enigsinds aan het denken heeft gezet.

Hij rekende mij het een en ander voor en de VU solo 2 is idd een betere investering niet alleen financieel maar ook gezien zijn specificaties.

Alleen nu heb ik de specs eens even door zitten lezen en dan lees ik 2 tuners aan boord weliswaar fixed wat houd dit precies in eigenlijk ?

OOk zie ik nergens een pli versie voor de solo 2 kijk ik er overheen of moet deze nog komen en zo ja is er al bekend wanneer ?

Welke images zijn er nu al beschikbaar voor de solo 2 ?

 

Vriendelijke groet\

 

 

vriendje stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites


het rekenmodel moet ik dan ergens vinden om er meer over te kunnen schrijven of kommentaar te geven

ik kan dus enkel schrijven dat de solo2 een op mobo gesoldeerde twin tuner heeft en geen losse verwisselbare insteektuner

 

is dat duidelijk genoeg?

 

welke images er nu zijn is een momentopname. (dus irrelevant)

Impossible

Röyksopp, Alison Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is me al een stuk duidelijker Tonski maar ik kan wel gewoon 2 kabels aansluiten dan toch he ?

En weet je toevallig ook waneer open pli komt voor de solo 2 ?

 

groeten vriendje stokvis

 

je kan er gewoon 2 kabels op aansluiten, het is een twin-tuner. Onder het wachten op PLi kan je al genieten van de Solo2 met VTi ;). Draait super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat ik jouw vraag foutief interpreteer maar als jij de VTi Image van deze Duitse site installeert wordt als eerste vraag gesteld in welke taal jij de Image wilt installeren, dus kies jij Nederlands.

Of bedoel jij dit niet?

 

Dat de link naar een Duitse site wijst is omdat deze Image in Duitsland wordt onderhouden en beschikbaar gesteld.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Jurgen..

 

Dat is exact wat ik bedoel, maar er zijn namelijk ook images zoals bijvoorbeeld nemisis die een engelstalige menustructuur hebben, dus dacht ik dat dit met dit image mischien of Duitstalig of Engelstalig zou zijn.

En moet je bij deze ontvanger ook de bootloader eerst vervangen en die fpga upgrade uitvoeren ?

Maar vertel eens Jurgen als je wil jij hebt hem nu een tijdje in huis naar ik begreep bevalt hij een beetje ?

 

groeten vriendje stokvis

aangepast door Vriendje Stokvis
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...