Ga naar inhoud


Editie 17 - MAXDIGITAL XP1000


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Nogmaals en wel echt een allerlaatste keer:

 

Stel je vragen in het juiste forum en niet in een review topic. Reacties uitsluitend over de review en niet met vragen over het apparaat of het gebruik er van. Daarvoor stel je jouw vragen hier

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Weet iemand wat de contactgegevens zijn van de importeur of de fabrikant?

aangepast door korsan

H9.Twin  :::  H9.2H :::  H9.S ::: HD1265 ::: H2H :::::::::: WaveFrontier T90: 1W, 3, 7, 13, 16, 19, 23, 28, 42E ::::::::::

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kijk eens bij het eerste bericht van dit draadje.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat was juist de vraag... Maar ik was niet duidelijk zie ik nu...

 

Hoe installeer ik OpenPLI erop?

 

Is er ook een mogelijkheid om het software wat er nu op staat (out-of-the-box) eerst te backuppen? Want wellicht dat garantie verloren gaat indien ik OpenPLI erop zet........

 

Nevermind, stond gewoon in het boekje (ik kijk zelden nog in manuals :P )

aangepast door Loek2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe bevalt het apparaat wel... Voelt idd beetje plastic aan, en vind hem ook niet echt mooi, maar daar draait het voor mij niet op de 1ste plaats om.

 

Bediening is vlot en alles werkt naar behoren...

 

Alleen netwerk met Windows 7 nog voor elkaar krijgen en hdd koppelen. Zoek nog de plugin van programma gemist...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Idd, die afstandsbediening is hier ook wennen. Hij klikt wel fijn maar de knopjes zitten voor sommige handelingen wat te dicht op elkaar.

Maar goed we waren hier immers al jaren gewend aan de super AB van de dreamboxen.

En eerlijk is eerlijk ik vind dit nog steeds de fijnste AB die ik in al die jaren heb gebruikt.

Maar ach, anders koop ik op een braderie een keer een dreambox ab. Met openpli bv kun je in menu een AB instellen van andere box en die werkt dan ook prima.

Vertel mij dan even hoe dat werkt, want ik kan t niet vinden. De bijgeleverde ab is voor slaapkamergebruik echt niet handig.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Daar had ik gekeken, maar zie nu pas dat het bovenste item een submenu heeft. Ga het testen. Is toch wel belangrijk voor het gebruiksgemak.

 

Dank je.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...