Ga naar inhoud


Editie 17 - MAXDIGITAL XP1000


Michel

Aanbevolen berichten


  • Beheerder

Mensen stel vragen over dagelijks gebruik a.u.b. in het juiste forum en niet in een review topic!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie bij de specs staan: HbbTV - No

Is dat ook zo met OpenPli 3.0 geinstalleerd? Ik zie de plugin ook niet, maar wellicht zie ik hem over het hoofd?

aangepast door Mr. M

Samsung LED C6800 met S2 tuner en 2 maal MaxDigital XP1000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nogmaals, specifieke vragen in het juiste forum en niet in een review topic.

 

Bvd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gemerkt dat veel tv's maar ook tv-tuners de audio van bv een HD kanaal terugbrengen van bv dolby 5.1 naar gewoon pcm stereo geluid, dit is veelal te merken als je via de optische uitgang bv een soundbar aansluit.

 

stuurt deze box de HD audio ook mee via de optische uitgang?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb momenteel een s7000 (dreambox) wil naar HD... Dus ben zeer geinteresseerd. Zag deze leuke review en vroeg mij af of ik BBC Streams kan ontvangen (waar meestal live sport op word uitgezonden)

Ja, dat kan met elke satelliet ontvanger.

Vu+ Solo - Openpli

Samsung UE32EH6030

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was niet duidelijk zie ik nu... Ik bedoelde de (normaal gesproken) data streams 1 tm8 (zijn er tegenwoordig meer) die je via een omweg kunt zien op de Dream... met Dreamboxedit zette ik de data -> tv en vandaar waren de kanalen te ontvangen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...