Ga naar inhoud


Editie 17 - MAXDIGITAL XP1000


Michel

Aanbevolen berichten

Jammer dat je de fabrikant aanrekent waar je leverancier voor verantwoordelijk was. Jij hebt als klant nl niets te maken met de fabrikant. Garantie dient je leverancier te verlenen. Als het product binnen de garantie termijn en zelfs daarbuiten naar alle redelijkheid mankementen gaat vertonen dient de leverancier garantie te verlenen. Het wijzen naar een fabrikant die hem in de kou laat staan is voor jou als klant van geen enkele toegevoegde waarde. Kortom: je hebt je laten afschepen en hebt de leverancier niet aan zijn wettelijke verplichtingen gehouden.

 

Daarom zijn er ook winkels die geen maxdigitaal doen , of alleen leveren op de klant verzoek .....

Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!!

 

Proffrottie

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Maar verder ziet het er mooi uit ja maar ik mis alleen de ventilator die erin hoord, dat  gaat dus weer een bakoventje worden vrees ik.

 

Waarom ?? Topic lezen, dan had je gezien dat ie absoluut niet warm wordt en de behuizing aan de bovenkant maar 23,5 graden meet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier draait de xp 1000 al een poosje en moet zeggen een klasse ontvanger voor het geld wat je er voor betaald, even pli erin klaar denk dat hij menig linux ontvanger voorbij gaat ook wat beeld betreft opnames via nas geen probleem externe hd via usb perfect.

Kortom ze mogen van mij gauw een twin op de markt brengen of een triplle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik vind het beeld echt niet beter dan dat van een vergelijkbare dreambox, xtrend of vu+ hoor.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lage kosten moeten ergens vandaan komen. Bezuinigen op weinig gebruikte aansluitingen is logisch in deze prijsklasse. Feit is dat analoge audio redundant is, omdat de SCART ook analoge audio heeft. Wat mij betreft een hele logische bezuiniging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo redeneer jij als consument. Haal van 160 euto de BTW af, de marge van de winkelier, die van de importeur en die van de fabrikant. Ik schat dat je zo rond de 100 euro uitkomt waar de ontvanger voor geproduceerd moet kunnen worden. Met het verwijderen van weinig gebruikte connectoren en indicatoren kun je inderdaad bedragen besparen die niet hoger liggen dan enkele euro's. Maar op 100 euro, tikt dat al snel aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Dat valt wel mee, het blijft nog steeds maar 0,2% per ontvanger. € 20.000 op € 10.000.000 is nou niet echt veel.

Ik denk dat ze dan meer kunnen besparen op het verpakkingsmateriaal :grin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij grote aantallen maakt het ook niets uit. Ik had het over 20 ct...waarschijnlijk zijn het maar 5 ct.

Dus alles relatief.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...