Ga naar inhoud


OPPASSEN update DM500HD of DM800SE


dirocca

Aanbevolen berichten

zie: http://openpli.org/forums/topic/16434-status-van-de-build-stoplicht/?view=findpost&p=351890

 

indien toch problemen; terug flashen naar 18/05

 

grtz Philip

  • Like 1

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beter waarschuwen dan domweg updaten met alle gevolgen van dien toch?

Zeker, daar heb ik ook leergeld voor gegeven.

Maar komt het de laatste tijd eigenlijk niet te vaak voor dat automatisch updaten niet meer zorgeloos kan?

Of zie ik dat verkeerd?

 

En wat is de oorzaak dat het regelmatig(er) mis is met de updates voor met name deze twee modellen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

door eerst met de "secondstage" te flashen is het gelukt om tevens met de laatste firmware (29 Mei) de DM500HD te flashen. 

Bij het opnieuw opstarten krijg ik helaas maar 2 seconden (!) beeld (dreambox foto). Hierdoor heb ik de procedure herhaald met firmware van 18 mei 2013 & 24-9 2012.

Elke keer krijg ik maar 2 seconden beeld : indien iemand voor mij een oplossing weet hoor ik dat graag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

door eerst met de "secondstage" te flashen is het gelukt om tevens met de laatste firmware (29 Mei) de DM500HD te flashen. 

Bij het opnieuw opstarten krijg ik helaas maar 2 seconden (!) beeld (dreambox foto). Hierdoor heb ik de procedure herhaald met firmware van 18 mei 2013 & 24-9 2012.

Elke keer krijg ik maar 2 seconden beeld : indien iemand voor mij een oplossing weet hoor ik dat graag...

 

ik denk dat het andersom moet .. eerst image, daarna 2nd stage .. dat deed ik toentertijd ook met mijn dm8000 en deed wonderen

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat het andersom moet .. eerst image, daarna 2nd stage .. dat deed ik toentertijd ook met mijn dm8000 en deed wonderen

Ik weet wel zeker dat de secondstageloader eerst moet. Daarom heet ie ook "loader".

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ook ik ben de pineut, tot overmaat van ramp beschik ik niet over een "18 mei image" Heeft iemand die ergens beschikbaar. Het gaat om een image voor de originele DM800se.

Bootloader versie 84 zit er reeds in.

 

Dank en groet,

Rob

DM800se + Moteck SG2100A

Maxdigital + Triax 88cm 4 LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

als mijn info goed is zou de build van volgende nacht het probleem bij de DM800se & DM500HD moeten

oplossen.

ik zou zeggen probeer morgen een update en zie wat het geeft.

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ook ik ben de pineut, tot overmaat van ramp beschik ik niet over een "18 mei image" Heeft iemand die ergens beschikbaar. Het gaat om een image voor de originele DM800se.

Bootloader versie 84 zit er reeds in.

 

Dank en groet,

Rob

Ik zou je graag willen helpen, maar dat bestand is te groot, 40,5 MB. Misschien moet je even zoeken op het internet of in dit forum of die versie nog ergens staat.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

image van de 20e (800se) en de 18e (500hd) die nog goed zijn, zijn  gewoon te downloaden vande Pli website http://openpli.org/

@Watcher en @metoo, ik had even niet gezien dat ze onderaan weer waren toegevoegd.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...