Ga naar inhoud


OPPASSEN update DM500HD of DM800SE


dirocca

Aanbevolen berichten

de builds van vandaag blijken terug in orde te zijn.

voor zowel de 800se als de 500HD

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar houdt dit tevens in, dat er aan de oorzaak - de bug in de secondstageloader- niets is geraparareerd.

Hetgeen voor de toekomst kan betekenen, dat beide modellen enigszins gehandicapped blijven mbt Pli?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de tip, heb nu idd de 20 mei versie draaien (ik was in de veronderstelling dat ik de 18 mei moest hebben)

We hebben weer beeld!! :)

 

Groet, Rob

 

Ik heb een vraag: ik heb nog steeds de loader toen de 500HD op de markt kwam, dus 3 jaar oud. Nog steeds de OpenPli van toen en nog steeds de cccam van 3 jaar oud. Updates heb ik toen een maandje gedaan, maar het voegde niets toe aan het kijkgenot. Ik heb nog steeds beeld, alles draait perfekt. Maar toch iedere keer doen sommigen die upgrades en updates? Kan iemand me dat eens uitleggen? Wat is de zin hier toch van? Echt overtuigd van de noodzaak ben ik nog steeds niet, afgezien van het hobby gehalte of de kick om je box onder controle te blijven houden.

 

Wat mis ik eigenlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ok, dank je. Ik was in de veronderstelling dat de secondstageloader moest worden gerepareerd door DMM.

DMM krijgt meestal de schuld maar is vaak ten onrechte. ;) Zet een OE2.0 image er op en je hebt nergens last van.

aangepast door Apple740
Link naar reactie
Delen op andere sites

DMM krijgt meestal de schuld maar is vaak ten onrechte. ;) Zet een OE2.0 image er op en je hebt nergens last van.

Waar kan ik die vinden?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden om iets op te lossen, en als het image probleemloos laad op die 20? Andere typen boxen dan ligt het natuurlijk niet aan dmm maar aan al doe anderen.

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden om iets op te lossen, en als het image probleemloos laad op die 20? Andere typen boxen dan ligt het natuurlijk niet aan dmm maar aan al doe anderen.

Ik ging ervan uit dat er een expert aan het woord was op de Pli-site en dat die de waarheid sprak. Daar moet je natuurlijk nooit vanuit gaan... :eek:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging ervan uit dat er een expert aan het woord was op de Pli-site en dat die de waarheid sprak. Daar moet je natuurlijk nooit vanuit gaan... :eek:

Waarom zou het niet waar zijn? , het betrof tenslotte alleen de 500hd en de 800se, ze hebben daar uiteindelijk een workaround voor gemaakt, iets minder mee gebakken in de kern/image, iets meer na-geladen als module, dus dat manco zit nog steeds in de second stage loader tot DMM dat er uit haald, waarschijnlijk als ze er zelf tegen aan gaan lopen in hun OE2 image, of misschien werken ze er dan zelf ook wel omheen.

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...