Ga naar inhoud


diepvries pizza


moonchild

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Het is maar wat je gewend bent.

Er is een verschil tussen eetbaar en genieten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat er ook eetbare diepvries pizza? Of iets dat een klein beetje op de foto op de doos lijkt?  Iemand wel positieve ervaringen hiemee?

Binnenkort kun je hem zelf samenstellen 

http://www.technischweekblad.nl/3d-printer-voor-pizza-s.332980.lynkx

  • Like 1

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik noem het altijd een blote billen pizza.

"met die krokante bodem" en verder vaak ook niets meer dan die bodem met een kwakkie tomatensaus, wat kruimeltjes kaas en 4 plakjes salami oid.

 

vandaar dat ik gewoon kijk wat er in de koelkast ligt om deze kale pizza mee te vullen en maak een pizza zoals deze van origine ook gemaakt werden nl. van wat er over was gebleven.

 

dus zijn er gehaktballen, kip of ander vlees over dan gaan die aan plakken er bovenop,

een gebakken eitje er bovenop.

wat plakken augurk oid.

wat overgebleven aardappelen opbakken en er bij bovenop

wat extra groente er bovenop (ik heb altijd een zak met diepgevroren gemengde groente)

evt. wat tomaten een plakken gesneden

wat plakken ham

en dat alles afdekken met een flinke laag kaas.

dat de oven in en smullen maar.

 

Gegarandeerd dat als je zo'n pizza op hebt je ook geen zin meer in een 2e hebt.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er mis met paardenvlees dan?

Persoonlijk denk ik dat paardenvlees nog wel eens gezonder zou kunnen zijn dan alle andere soorten vlees wat bol staat van de antibiotica, groeiversnellers enz.

nee, dan geef mij maar een paard wat altijd liefdevol verzorgd is, afwisselend eten heeft gehad alleen naar de dierenarts gaat als er iets is ipv. preventie vol te pompen met allerlei troep.

Daarnaast heb je gekke koeien ziekte, varkenspest, vogelpest en wat al niet meer, maar wel eens van gekke paardenziekte oid. gehoord?

 

Het is gewoon bij veel het idee dat het vlees van een paard is, laat je ze blind proeven dan zullen veel geen of nauwelijks verschil proeven of het zelfs lekkerder vinden.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pizza... eet ik niet echt veel, maar de lekkerste bevroren pizza komt volgens mij van ofwel Dr Oetker, de Big Americans, die met de dikke bodem. Erg lekker... en mn de BBQ Chicken variant is wel erg lekker....  Ook Wagner heeft lekkere pizza's.

Ik ga meestal voor de deep pan pizza's met dikkere bodem dus... niet van die knapperige dingen, daar hou ik niet zo van.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat er ook eetbare diepvries pizza? Of iets dat een klein beetje op de foto op de doos lijkt?  Iemand wel positieve ervaringen hiemee?

 

Ik ben geen liefhebber van pizza. Je hoeft me er niet wakker voor te maken. :)

Alleen aangevuld met ansjovis vind ik een pizza een keer wel  lekker. 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...