Ga naar inhoud


Ci + in Vu+duo Kabel


peday

Aanbevolen berichten


Ik geloof niet dat dat gaat werken een CI+ module werkt niet in een enigma 2 ontvanger,Telenet kan wel gebruikt worden met een enigma 2 ontvanger dmv cccam of oscam maar aangezien bij Telenet de box en kaart met elkaar getrouwd zijn moet je wel de key van je huidige Telenet ontvanger uit laten lezen voor het allemaal gaat werken met oscam of cccam,je bent in bezit van een Telenet ontvanger of enkel de CI+ module ?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, CI+ Mudul wordt niet door VU+ receivers ondersteunt omdat die niet gecertificeerd zijn.

 

Wat wel gaat is de CI+ kaart direct via de interne kaartlezer met de juiste softcam toe te passen maar dan alleen de kaarten HD01 en HD02.

De kaart HD03 functioneert niet in de VU+.

 

Of dit ook voor de kaarten van Telekabel van toepassing is weet ik niet.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan toch nog even ter verduidelijking voor als andere lezers erop mochten treffen bij hun zoektocht:

 

de VU+ DUO kan geen KabelTV ontvangen (ofwel je hebt er een extra DVB_C/T usb tuner aan vast gekoppelt want DUO is enkel DVB-s2)

de CI+ werkt (nog) niet in een VU+ receiver (alleszins is de noxx200HD met CI+ op youtube te zien met werkende kaart in die module)

de CI+ werkt enkel in gecertificeerde TV's en Receivers (dat is de stelling tot nog toe) firmware en code gerelateerd

nu, werkt een CI+ module niet in een VU+ receiver

 

je laatste reactie peday, is dus wat anders dan je originele vraag

allaa het zij zo.

aangepast door Tonskidutch

So Long

Fischer Z

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,inderdaad mijn laatste reactie hang niet samen.

 

Ik heb een sundtek stick kabel werkend voor kabel en kan telenet volledig scannen.

Mijn idee was de originele of ander type evt te laten werken via de Vu+duo commend interface.

Daar je met de VU+ toch beter af zijt qua menu en instellingen.

Dus zal nog iets verder moeten met de tv als werkend item.

 

Peday

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook Ik heb zo een c+kaar t van telenet gekocht en deze in mijn Samsung LCD tv gestoken.

Het model stond niet tussen de lijst van de gesupporteerde modellen maar werkt tich prima.

Er staan bijzonder weinig modellen in die lijkst, blijkbaar wil telenet niet graag dat ge hunne digibrol niet gebruikt....

 

Graag zou ook ik die c+module of kaart via de solo2 via usb tuner kunnen laten werken....

Op dit moment hellaas niet mogelijk om deze te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...